Weer een stapje verder - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu Weer een stapje verder - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu

Weer een stapje verder

Door: familiecordes

Blijf op de hoogte en volg Pascal Linda Senna en Madée

08 Maart 2010 | Nederland, Enschede

We hebben inmiddels weer wat knopen doorgehakt.
We voelen ons er toch lekkerder bij als het allemaal een beetje vaststaat.
Dus ben ik ontpopt in iemand die ineens een heleboel weggetjes weet te bewandelen als het op het in elkaar flansen van een reis op aan komt haha.
Ik haal een heleboel informatie van www.verrereizenmetkinderen.nl
daar is ook een forum op waar andere ouders actief zijn en wisselen we ideetjes en ervaringen uit.
Allerlei vragen heb ik er inmiddels gedropt en op een heleboel gelukkig ook antwoorden gekregen.
Dit alles heeft ervoor gezorgd dat we nu 2 vluchten geboekt hebben
we gaan van Chiang Mai naar Phuket(daarvandaan willen we naar het Khao Sok NP) en we hebben de laatste vlucht van Ko Samui naar Bangkok vastgelegd.
Nu twijfelen we nog een beetje of we wel of niet met het vliegtuig van Mae Hong Son naar Chiang Mai vliegen of dat we dat met de auto gaan doen.
De weg hiernaartoe wordt de weg van de 1000 bochten genoemd dus daar zullen vast en zeker wat mij betreft een paar pilletjes aan te pas moeten komen, maar daar staat wel weer tegenover dat we in ieder geval onderaan de berg komen.(als alles goed gaat natuurlijk)
Want Mae Hong Son wordt het land van de mist genoemd en dit betekend in de praktijk dat er nog wel eens een vliegtuig niet gaat (en er gaan er hier maar 3 per dag) dus beetje lullig als we hierdoor onze vlucht van de volgende dag missen.
Ach hebben we weer wat om over na te denken ....