We zijn er klaar voor.... - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu We zijn er klaar voor.... - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu

We zijn er klaar voor....

Door: familiecordes

Blijf op de hoogte en volg Pascal Linda Senna en Madée

25 Juli 2010 | Nederland, Enschede

We zijn er nu zo'n beetje wel klaar voor.
Het schema ligt zo langzamerhand vast, en we hebben wat excursies geregeld voor Bangkok.
De rest zien we daar allemaal wel.
Het reisschema wordt als volgt (voor degenen die het leuk vinden om te weten);
dag 1 vlucht van Dusseldorf naar Bangkok
waar we de volgende dag s'ochtends aankomen
dag 2 zien we wel wat we doen,ligt een beetje aan hoe we ons voelen.
Hier slapen we in het prince palace hotel
dag 3 gaan we een Klongtour maken (lees; met kleine speedbootjes scheuren door de waterwegen die Bangkok rijk is).
Ook hier slapen we in het Prince palace hotel
dag 4 gaan we een fietstocht maken met Andre Breuer die ons prive door de straten van Bangkok gaat voeren dor de krottenwijken en langs scholen en tempels.
Om 18.00 uur s'avonds gaan we met de nachttrein naar Chiang Mai waar we de volgende dag (als het goed is) lekker uitgerust aankomen.
dag 5 Hebben we een auto gehuurd waarmee we naar Pai gaan via de weg met de 1000 bochten (jaja ook de reistabletjes gaan weer mee deze reis)
We slapen in een mooie familie cottage in het Pai Chan resort
dag 6 Zijn we in pai en omstreken en overnachten we wederom in het Pai Chan resort
dag 7 gaan we met de auto richting Mae Hong Son
en overnachten we in het Fern resort
dag 8 zijn we in Mae Hong son en omstreken en slapen we weer bij het Fern resort
dag 9 gaan we weer de bochten weg terug richting pai en overnachten we in het country side resort.
Dag 10 rijden we s'ochtends richting Chiang mai waar we de auto moeten inleveren op het vliegveld en vliegen we door richting Phuket waar we opgehaald worden door Mr Tee van het Nature resort waar we de komende dagen zullen verblijven in het Khao Sok NP in een geweldige familie boomhut (met waterval douche)
dag 11 in Khao Sok
dag 12 Khao sok
dag 13 worden we s' ochtends vroeg opgehaald om naar de pier van Surat thani te gaan waar we de boot geregeld hebben naar Ko Phangan waar we een week heerlijk gaan genieten in een familie huisje aan het strand
bij Mai pen Rai
dag 14 mai pen rai
dag 15 mai pen rai
dag 16 mai pen rai
dag 17 mai pen rai
dag 18 mai pen rai
en dag 19 hebben we een supersnelle boot geregeld naar Ko Samui waar we nog een nachtje verblijven in het world resort
en dag 20 vliegen we s' ochtends om 9.15 weer richting Bangkok
Hier weten we nog niet waar we overnachten en hebben we ook nog niets geregeld en zien we wel hoe of wat, komt wel goed
dag 21 vliegen we vanuit Bangkok weer terug naar Dusseldorf om terug te kijken op een hopelijk zeer geslaagde reis met een heleboel nieuwe indrukken en kennismakingen

We zijn heel benieuwd en kijken er alle 4 al heel erg naar uit.

• 25 Juli 2010 - 09:58

Ramon En Thijs:

Whaaah wat ben ik jaloers zeg...
    Ik hoop dat jullie een fantastische vakantie zullen hebben.
    Groetjes,
    The boys van de overkant. ;-)

• 25 Juli 2010 - 14:08

Meike En Familie:

Hallo fam. Cordes!
    Wauw, dat ziet er goed uit. Wij wensen jullie een hele goede reis en een fantastische vakantie! En natuurlijk zwaaien we volgende week vanuit het vliegtuig naar jullie. Veel plezier.
    groetjes Meike + fam. van Werven

• 25 Juli 2010 - 20:08

Pa En Ma Cordes:

wij wensen jullie een hele fijne vakantie toe en hopen dat alles klopt zo als geplend hopelijk heel en met z,n vieren terug wij blijven jullie volgen.

• 25 Juli 2010 - 20:47

Daisy & Stefan:

Heel veel plezier met z'n viertjes!! Wordt vast een super vakantie!
    Geniet ervan en we volgen jullie!

• 31 Juli 2010 - 17:08

Pa En Ma Reintjes:

We wensen jullie een goede reis morgen!
    Maak er wat moois van en vooral genieten!!We zullen met veel plezier jullie verhalen hier gaan volgen!
    Dikke knufxxxx
    O(ma) en O(pa)

• 02 Augustus 2010 - 14:29

De Hondenbrigade:

Hoi vakantiegangers,

Wij wensen jullie een heerlijke reis samen door Thailand.
    Jullie Ches is helemaal THE MAN, heeft een heel mooi vrouwtje in huis! Hij heeft het idee jaren jonger te zijn! Boya bezorgd hem straks nog een hartaanval ha, ha.
    We zullen jullie elke dag volgen en op de hoogte houden van alle "doglove" hier in huize Almelo.

Heel veel liefs en knuffels, Robert, Sabine Danique & Linden