We hebben het paradijs gevonden! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu We hebben het paradijs gevonden! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu

We hebben het paradijs gevonden!

Door: familiecordes

Blijf op de hoogte en volg Pascal Linda Senna en Madée

14 Augustus 2010 | Thailand, Bangkok

Hallo luitjes,
Hier weer een berichtje van ons
Gisteren ochtend zijn we om 7 uur opgehaald om naar de boot in Suratthani te gaan.
Mr Tee kwam zelfs nog speciaal naar onze boomhut om de kinderen een dikke knuffel te geven, wat hebben ze een plezier gehad met die man!
Na 2 uur en 3 kwartier rijden kwamen we aan op de don sak pier waar we op de boot gingen, de hele handel moest 2 smalle trapjes opgetild worden en dat ging niet echt soepeltjes, toen dus maar besloten dat een volgende keer maar met de rugzakken wordt gedaan.
Na een reistabletje (omdat ik de boot zo geweldig vind, ahum niet dus) viel ik na ongeveer 2 minuten in een diepe coma, waarna de kinderen al snel volgde en we weer wakker werden na 2 en een half uur om een kwartiertje later op ko Phangan te arriveren.
Met de taxi naar ons rotshuis en daar keken we onze ogen uit....
WE ZIJN IN HET PARADIJS BELAND!
Wat geweldig hier!
Zo we in het begin over deze accomodatie nog onze twijfels hadden, zo is dit binnen 1 minuut weggevaagd.
Het huis is fantastisch, heel groot en heeft 2 verdiepingen (ja mam wij slapen boven zodat de kids niet bij de ramen kunnen, en hebben wij het mooiste uitzicht hihi)en een hele mooie veranda met hangmat, waar ik mij nu dan ook in bevind hihi.
Er hangt hier een heel lekker relaxed laydback sfeertje en er zijn maar weinig toeristen.
Daarna zijn we lekker naar het strand geweest en hebben we lekker gegeten met onze voeten in het zand .
Vandaag zijn we naar het naast gelegen strandje geweest en we dachten dat het niet mooier kon, maar niets was minder waar.
Een heel klein strandje met spierwit superzacht zand met een heel langzaam aflopende zee.
Daar hebben we ons de hele dag vermaakt.
De zee is heerlijk, en gewoon warm, onze douche is kouder in ieder geval.
Senna had al snel een vriendje en ze hebben samen de hele dag geschept alsof hun leven er vanaf hing, hele krabben woningen zijn gefabriceerd.
Met Madée heb ik de hele dag krabbetjes gezocht en lekker gepoedeld, we zijn bijna het water niet uitgeweest.Nu allemaal rood gekleurd want de zon doet het hier goed.
vanavond weer aan het strand gegeten tussen de fakkels op het strand, heel super allemaal.
Morgen gaan we een dagtocht maken met de boot naar Angthong , een national parc onder water en boven water.
We gaan hier lekker zwemmen, snorkelen en een wandeling over een eiland maken, we zijn erg benieuwd wat het schijnt er prachtig te zijn.
Maar daar morgen dus weer meer over
Liefs van ons 4

• 14 Augustus 2010 - 15:48

Pa En Ma Cordes :

Hai kids ,Als jullie denken het paradijs te hebben gevonden dan zijn jullie nog nooit in Losser geweest want dat is volgens de bijbel het echte paradijs (ha ha ) maar goed, blij dat jullie het nog sdeeds naar jullie zin hebben en nog mooier is dat de kleintjes zich zo heerlijk vermaken want als die zich kunnen vermaken hebben jullie ook rust toch .dat gedeelte waar jullie nu zijn kennen wij ook niet maar maken wij weer mee dank zij het verslag
    ik ga zo naar het voetbal stadion waar ik hoop dat ik mij ook even kan vermaken ieder op zo,n eigen manier ik zou jullie stuk voor stuk even willen knuffelen maar helaas moet ik daar nog even mee wachten verder de liefste groeten van oma en mij en nog veel strand plezier .

• 14 Augustus 2010 - 15:58

Papa En Mama:

Hoi luitjes,

Wat super ziet het er daar uit, geweldig die foto's, ik begrijp je vergelijking met het paradijs. Leuk dat je naar het Angthong n.p. gaat, daar waren wij ook ooit.We zijn op Koh Mae Ko geweest, daar kon je via een trap omhoog en dan kwam je bij een hoog gelegen meer, heel apart. De klapper voor ons was Koh Wua Talap, in één woord SUPER. Je kan daar omhoog klimmen dan heb je een prachtig uitzicht over het hele nationale park. Wij bleven op het strand en ik weet ook niet of die klimpartij iets met de kinderen is, beneden is het al zo fantastisch mooi. Nou geniet er weer van en wij kijken uit naar je volgende verslag.

xxx mama & papa.

• 15 Augustus 2010 - 11:04

Daniëlle:

Ha die buurtjes,

Klinkt allemaal super gaaf wat jullie aan het doen zijn. Hier alles prima, je planten leven nog...ha,ha, maar ja jullie zijn nog niet thuis natuurlijk.... Nee gekheid gaat allemaal prima.
    Geniet nog van jullie bijzondere reis en tot volgende week !

groetjes, Daniëlle, Peter Paul en Ruben

• 16 Augustus 2010 - 13:30

Marloes Eijsink:

Hey familie! Wat een heerlijke vakantie hebben jullie tot nu toe! Ik lees met plezier de verhalen.
    Geniet nog lekker van het weekje strand!
    groetjes!