Genieten - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu Genieten - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu

Genieten

Door: familiecordes

Blijf op de hoogte en volg Pascal Linda Senna en Madée

18 Augustus 2010 | Thailand, Bangkok

Heerlijk zeg, wat genieten we hier!
Gisteren hebben we een bootje gehuurd om ons naar Thong Nai Pan Yai te brengen.
Hier hebben we in Nederland al een afspraakje gemaakt met een hotel dat we gebruik mochten maken van het zwembad (niet dat we het gemist hebben, maar was toch wel leuk een dagje).
In het Dreamland resort de hele dag lekker gepoedeld,Pascal heeft nog even een aloe vera massage gehad en s'avonds weer terug met eht bootje die ons weer keurig op kwam halen om half 5.
Vandaag moest er even gepint worden, en omdat we behoorlijk van de bewoonde wereld vandaan zitten hadden we besloten dat ik dit maar moest gaan doen.
Om 10 uur met de taxi naar thongsala en s'middags om 2 uur was ik pas weer terug, en dat om even te pinnen!
De kinderen en pascal hadden de hele dag lekker in het water gelegen en zandkastelen gebouwd op Thong reng beach/paradise beach, dit had ik jammer genoeg gemist in de "grote" stad, maar ja we hebben weer peon, is wel makkelijk , want de koffers staan weer klaar voor ons volgende en bijna laatste tripje.
Morgen om 11 uur nemen we de boot naar Ko Samui waar we 1 nachtje verblijven en overmoregn weer richting Bangkok.
As zaterdag zullen we weer richting Dusseldorf vertrekken, jammer genoeg!
Er is trouwens ook weer een berichtje van Senna en Madée voor opa en oma .....
Liefs van ons 4 uithet heerlijke Ko Phangan.

• 18 Augustus 2010 - 15:54

Opa En Oma Cordes:

Ja Alle vier zo lang zamer hand komt aan alles een einde je zou het werken haast verleren ik zie het hier al gebeuren even 4 uur met de taxi om geld te pinnen die massage Pascal daaaaaar had ik ook wel even zin aan mischien kun jij het hier wel even doen zolangzamer hand moet je het zelf kunnen niet en Linda heb jij nog wel gewoon vel over of is het al een beetje leer geworden van al die zon we zitten hier nog al in de regen de laatste dagen maar als jullie terug zijn is het hier ook weer goed nu vermaak jullie nog even (zal wel Lukken ) wij willen jullie zo langzamer hand ook wel weer terug zien

• 18 Augustus 2010 - 16:24

Papa En Mama:

Nou jongens het zit er bijna op, maar als we alles goed gevolgd hebben dan heb je er een herinnering voor het leven bij en dat is fantastisch toch! en senna en madée wat kunnen jullie goed onderwaterzwemmen zeg!!Onze koffers staan klaar,wij wensen jullie nog fantastische laatste dagen en een prettige thuisreis.

xxx van opa en oma Rijswijk.

• 19 Augustus 2010 - 17:21

Rob, Sab & Kids:

Zijn straks ook erg benieuwd naar de live verhalen. We zien aan de gezichtjes van Senna & Madée dat ze erg genieten. Jullie reis zit er bijna op maar hebben genoeg gezien en meegemaakt om heel lang van na te genieten. We willen alle details. Met Ches gaat het erg goed, hij zal ook wel weer blij zijn jullie terug te zien, die oude opa!
    We zien jullie snel, dikke knuffels van ons!!!:)