We zijn al aan het genieten :-) - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu We zijn al aan het genieten :-) - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu

We zijn al aan het genieten :-)

Blijf op de hoogte en volg Pascal Linda Senna en Madée

12 Juli 2013 | Thailand, Kanchanaburi

Gisterochtend om half acht zijn we vertrokken richting vliegveld Frankfurt. We waren er om 11.15 uur en we konden gelijk inchecken. We vlogen met de A380 van Thai airways naar Bangkok. Tijdens de vlucht niet zoveel geslapen als we hadden gewild ( de buurman draaide het gehele genre van Winthney houston op standje 10) maar desondanks toch best een goede vlucht gehad. Bij aankomst stond er al iemand op ons te wachten met een mooi bord family Linda Cordes en we waren al snel onderweg naae Kanchanaburi. Het was 3 uurtjes rijden en tijdens de rit hebben pascal en dekids nog even lekker een tukkie gedaan. Ik vond het allemaal te leuk en heb heerlijk om me heen gekeken. Bij aankomst hadden we mazzel dat ons huisje al vrij was en we mochten er om half elf vanochtend al in ip van 14.00uur. We zijn eerst eens even lekker gaan eten mmmmm echt genieten hoor! Vanmiddag hebben we een middagje aan het zwembad doorgebracht en zelfs met zon ! De kids hebben heerlijk gespeeld met een.paar andere nederlandse kids en wij hebben lekke een boekie gelezen en een beetje gepoedeld. We zitten nu in het Oriental kwai resort e het ziet er hier allemaal picobello uit. Tijdens het douchen hebben we even een tropisch buitj gehad van een klein uurtje en daarna was het weer heerlijk. Net hebben we weer heerlijk Thais gegeten en zelfs de kids vonden het heerlijk... mmm dat bied perspectieven..... nu liggn de kids mr poppers pinquin te kijken en zitten wij nog even buiten te genieten van alle geluidjes voordat w naar bed gaan. Het was in ieder geval een prima eerste dag :-)

• 12 Juli 2013 - 14:38

Mary En Rob :

Hoi Kids!
    Fijn dat alles is goed gegaan! En nu maar lekker genieten van alle mooie dingen en zo te lezen hebben jullie daar al een begin mee gemaakt!Voor straks alvast welterusten jullie zullen wel lekker slapen!Dag lieve Senna en Madée heel veel kusjes van opa en oma xxxx Dag Pas en Lin dikke kus van ons xxx

• 12 Juli 2013 - 21:41

Eric Marcia En De Kids:

Klinkt heerlijk. Lekker genieten daar en hou ons op de hoogte. Een hele dikke knuf van ons

• 12 Juli 2013 - 22:43

Henk En Gerrie Cordes.:

Hallo alle vier,mooi dat alles goed is verlopen.

wij wensen jullie verder veel plezier,

geniet van al het mooie en van elkaar.

we kijken alweer uit naar het volgende berichtje

dikke knuffelen xxxx