Een lange dag en een hele ruwe landing - Reisverslag uit Kota Bharu, Maleisië van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu Een lange dag en een hele ruwe landing - Reisverslag uit Kota Bharu, Maleisië van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu

Een lange dag en een hele ruwe landing

Blijf op de hoogte en volg Pascal Linda Senna en Madée

16 Juli 2014 | Maleisië, Kota Bharu

Alweer ging de wekker om 5.30 uur, pfff dat zijn korte nachtjes zeg!
Maar we hebben het er zeker voor over , we hebben zelden zo’n mooie natuur gezien.
We wisten dat er veel wildlife was,maar zoveel hadden we in onze stoutste dromen niet verwacht!
Tijdens de boottocht weer veel adelaars,Kingfisher,silverleafmonkeysneushoornvogels,longtailmakaken,een blauwe reiger en een hele grote groep neusapen waar er een mannetje met een joekel van een neus er eens even goed voor ging zitten om ons te bekijken. Tja wie kijkt hier nou naar wie…
Om 8 uur werden we opgehaald om weer 3 uur terug naar Sandakan te rijden.
De goede man dacht geloof ik dat zijn auto kon vliegen ofzo,maar we zijn uiteindelijk veilig op het vliegveld van Sandakan aangekomen.
Nu zijn we op het vliegveld van Kuala Lumpur.
We hebben een vluchtwijziging gehad en moeten hier nu bijna 6 uur wachten. Malaysian Airlines heeft dat keurig opgelost mag ik wel zeggen, we zitten nu aan een lekker drankje met een giga stuk gebak en om 20.00 uur krijgen we een diner met drank aangeboden. Er is hier ook nog wifi,maar die werkt meer niet dan wel.
De vlucht ging keurig op tijd en we landen om 23.35 in Kota Bahru. Nou landen, we werden neergegooid kan ik wel zeggen, het vliegtuig werd zo hard aan de grond gezet dat we bijna in het grasveld ernaast stuiterden en iedereen in het vliegtuig hield zich heel goed vast aan de stoel ervoor,dit hebben we nog nooit zo gehad!Maargoed,ook dat is weer goed gegaan... We hebben gelijk de taxi genomen naar Pasir Belanda en om 00.15 uur kwamen we daar aan. De NL eigenaar had op ons gewacht en heeft ons naar het huisje gebracht en om 0.30 uur lagen we alle 4 uitgeteld in bed (een heel schoon bed en schoon huisje mag ik wel zeggen, heerlijk)

• 17 Juli 2014 - 21:46

Rob & Mary Reintjes:

Nou Linda, wat ons betreft kan je heel smakelijk je verhaal vertellen. Voor wat betreft die landing.......je zult inmiddels wel vernomen hebben wat er met Malaysian 17 vanuit Schiphol naar Kuala Lumpur is gebeurd, boven de Oekraïne uit de lucht geschoten en 295 mensen de dood gevonden hebben. VRESELIJK.
    Je foto's bekeken zijn fantastisch mooi, complimenten dat wordt scoren op de Community.
    kusjes opa & oma (papa & mama).

• 18 Juli 2014 - 20:40

Sabine, Robert, Danique & Linden:

Lieve Pas, Lin, Sen & Madeetje,

Wat heerlijk om jullie avonturen te lezen.....met recht avonturen!!
    Zijn benieuwd naar de volgende verhalen.

Geniet en pas goed op elkaar.
    Heel veel liefs van de Janssen family :)