Een HAAAAIIII!!!! - Reisverslag uit Kota Bharu, Maleisië van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu Een HAAAAIIII!!!! - Reisverslag uit Kota Bharu, Maleisië van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu

Een HAAAAIIII!!!!

Blijf op de hoogte en volg Pascal Linda Senna en Madée

20 Juli 2014 | Maleisië, Kota Bharu

Wat is het heerlijk hier!!
We genieten hier echt met volle teugen.
De kids spelen de hele dag met hun vriendinnetjes Aryel en Riley en wij lezen lekker een boekje gooien hier en daar is een balletje en we snorkelen.
Als we een van deze dingen niet doen dan liggen we op een luchtbed,zitten we in een hangstoel of zijn we lekker aan het eten.
Niets te klagen dus.
Er was mij verteld dat ik voor de haaien een beetje vroeg op de dag moest zijn, ze zijn nogal schuw en als er meer boten langskwamen of er een aantal mensen in het water liggen,dan durven ze niet goed bij de kust te komen.
Dus was ik er vroeg bij vandaag.
Nou dat heb ik geweten.
Ik ben naar een wat dieper gedeelte gezwommen en ineens was ie daar!!!
Een gigantische zwart punt rif haai, ik denk dat ie zo’n 1,5 á 2 meter was en hij zwom heel snel.
Ik schrok me de blubber en ik had even het idee dat ik het in mijn broek deed.
Weet ik veel of zo’n beest gevaarlijk is als hij zo groot is… de meeste hier zijn zo’n meter of iets minder,dus deze was echt behoorlijk aan de maat.
Ik wist niet hoe snel ik naar het strand moest komen. Pascal lag helemaal in een deuk.
Ik heb gelijk even navraag gedaan,ze kunnen inderdaad tot 2 meter worden en ze zijn niet gevaarlijk.
Later op de dag ben ik nog meer weer een keer gegaan,nu heb ik een triggerfish gezien. Die zijn wel gevaarlijk dus ik toch maar even de andere kant op gezwommen.
Verder een lekker relaxed dagje gehad.
S’avonds nog even met Madée naar de “turtletalk” geweest en ons weer opgegeven voor vannacht. Laten we hopen dat er een schildpad aan land komt om te leggen…