Een HAAAAIIII!!!! - Reisverslag uit Kota Bharu, Maleisië van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu Een HAAAAIIII!!!! - Reisverslag uit Kota Bharu, Maleisië van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu

Een HAAAAIIII!!!!

Blijf op de hoogte en volg Pascal Linda Senna en Madée

20 Juli 2014 | Maleisië, Kota Bharu

Wat is het heerlijk hier!!
We genieten hier echt met volle teugen.
De kids spelen de hele dag met hun vriendinnetjes Aryel en Riley en wij lezen lekker een boekje gooien hier en daar is een balletje en we snorkelen.
Als we een van deze dingen niet doen dan liggen we op een luchtbed,zitten we in een hangstoel of zijn we lekker aan het eten.
Niets te klagen dus.
Er was mij verteld dat ik voor de haaien een beetje vroeg op de dag moest zijn, ze zijn nogal schuw en als er meer boten langskwamen of er een aantal mensen in het water liggen,dan durven ze niet goed bij de kust te komen.
Dus was ik er vroeg bij vandaag.
Nou dat heb ik geweten.
Ik ben naar een wat dieper gedeelte gezwommen en ineens was ie daar!!!
Een gigantische zwart punt rif haai, ik denk dat ie zo’n 1,5 á 2 meter was en hij zwom heel snel.
Ik schrok me de blubber en ik had even het idee dat ik het in mijn broek deed.
Weet ik veel of zo’n beest gevaarlijk is als hij zo groot is… de meeste hier zijn zo’n meter of iets minder,dus deze was echt behoorlijk aan de maat.
Ik wist niet hoe snel ik naar het strand moest komen. Pascal lag helemaal in een deuk.
Ik heb gelijk even navraag gedaan,ze kunnen inderdaad tot 2 meter worden en ze zijn niet gevaarlijk.
Later op de dag ben ik nog meer weer een keer gegaan,nu heb ik een triggerfish gezien. Die zijn wel gevaarlijk dus ik toch maar even de andere kant op gezwommen.
Verder een lekker relaxed dagje gehad.
S’avonds nog even met Madée naar de “turtletalk” geweest en ons weer opgegeven voor vannacht. Laten we hopen dat er een schildpad aan land komt om te leggen…

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kota Bharu

Pascal Linda Senna en Madée

Actief sinds 09 April 2010
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 63663

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2017 - 10 Augustus 2017

Familie Cordes goes Namibia

14 Juni 2016 - 14 Juni 2016

Indonesië it will be ....

03 Juli 2015 - 26 Juli 2015

Sri Lanka 2015

18 Juni 2014 - 18 Juni 2014

Maleisië, Borneo en de Perhentians 2014

11 Juli 2013 - 03 Augustus 2013

Thailand 2013 ... Here we come again...

01 Augustus 2010 - 21 Augustus 2010

Thailand met de kids

30 November -0001 - 30 November -0001

Backpacken door Sri Lanka met de kids.

Landen bezocht: