Vogeljacht - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu Vogeljacht - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu

Vogeljacht

Blijf op de hoogte en volg Pascal Linda Senna en Madée

25 Juli 2014 | Maleisië, Kuala Lumpur

Vanmorgen om 6.30 uur opgestaan en de laatste dingen ingepakt. Na het ontbijt zijn we om 8 uur met de boot naar Kuala Besut gevaren,we hoopten op dolfijnen onderweg maar helaas waren ze “niet thuis”.
Om 9 uur waren we er en zijn we naar Kota Bahru airport gereden. Onze vlucht ging keurig om 12 uur. Toen we In Kuala Lumpur aankwamen hebben we snel een taxi geregeld om naar Rumah Putih te gaan en om 14.30 zaten we alweer in de trein richting het centrum. We hebben daar eerst eens even rondgekeken bij de central market, na zeker een jaar zoeken kwamen we daar onze vogel tegen voor de veranda. Deze hebben we ooit eerder gezien in Thailand, maar nooit in een winkel kunnen ontdekken. Daar waren we dus heel blij mee. Daarna zijn we over betaling street gelopen (China town) en toen we daar klaar waren hebben we de paarse bus naar Bukit Bintang genomen, deze bus is gratis,ideaal! Toen we uitstapten zijn we gelijk naar de seven eleven gegaan en bij het afrekenen kwamen we erachter dat madée de vogel per ongeluk in de bus had laten staan. We zijn nog achter de bus aangegaan en we zijn met de volgende bis terug gegaan naar Central market om daar te vragen of ze een tas gevonden hadden, maar de vogel was natuurlijk gevlogen. We zijn snel ter7ug naar de winkel gegaan waar we de vogel gekocht hadden en die was net bezig met afsluiten,dus we hadden geluk. De goede man was nu niet meer zo makkelijk met afdingen,want hij wist natuurlijk dat we de vogel graag wilden hebben,maar het is toch nog gelukt. Eten in Bukit Bintang kwam helaas natuurlijk niets meer van ,maarja. We hebben nog een heerlijke nacht gehad bij James (Rumah Putih).