We zijn er... - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu We zijn er... - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu

We zijn er...

Blijf op de hoogte en volg Pascal Linda Senna en Madée

04 Juli 2015 | Sri Lanka, Negombo

Gisteren ging alles heel voorspoedig. We waren al vroeg weggereden richting Dusseldorf en kwamen zo op tijd aan dat de incheck balie nog niet eens open was. nadat we ingecheckt waren zijn we eerst maar eens richting de Mac Donald gelopen, want dat hadden we de kids beloofd.
na een maaltijdje daar maar eens rustig naar de gate gelopen en we konden al heel snel instappen.
het vliegtuig vloog zelf eerder als gepland!!!
Tijdens de vlucht hebben we alle 4 lekker lekker geslapen en al snel waren we in Dubai waar we ook snel weer op de volgende vlucht zaten.
Vanmiddag om 13.55 landen we en nadat we een taxi geregeld hadden waren we met een half uurtje al in Negombo.
Morning star guesthouse blijkt een goede keuze. We werden onthaald met koele doekjes en een lekker drankje en de kamer is heerlijk ruim.
De kids hadden heel veel haast op het zwembad te bespringen dus daar waren we al snel te vinden, wat heerlijk.
Na een lekkere douche zijn we Negombo in gegaan en hebben we een lekker restaurantje opgezocht en hebben we ons tegoet gedaan aan roti, kottu en noodles soep. mmmmm
Nu lekker slapen want we zijn nu toch langzaamaan wel moe aan het worden.

• 04 Juli 2015 - 18:56

Rob & Mary Reintjes:

Hallo jongens,
    Fijn dat jullie reis zo voorspoedig is verlopen. Lekker al bezig geweest in het zwembad en zo te lezen prima gegeten. Geniet ervan, we houden je verslagen in de gaten.
    xxxxxxx papa & mama

• 18 Juli 2015 - 17:21

Marcia:

Zo, even bijlezen hoor, zie ineens bij toeval dat je toch verhalen schrijft, komt alleen op verkeerde email binnen. Ga ik gelijk eens even regelen.