Het lokale leven bekijken - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu Het lokale leven bekijken - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu

Het lokale leven bekijken

Blijf op de hoogte en volg Pascal Linda Senna en Madée

08 Juli 2015 | Sri Lanka, Kandy

Vanmorgen waren we weer om 7 uur op en hebben we weer een lekker ontbijtje gehad.
Na het ontbijt zijn we met Nipuna gaan wandelen. We kwamen door verschillende dorpjes en hebben door de theevelden en rijstvelden gelopen.
Ook zijn we nog een stukje met een klein lokaal busje geweest om naar een mooie rivier te gaan waar we lekker gelucht hebben op een rots en waar de kids even lekker gezwommen hebben.
Het was een heerlijke dag.
We waren rond de klok van 14.30 weer terug bij de lodge en hebben vanmiddag gezellig spelletjes gedaan.
Senna heeft even geholpen met het aansteken van het vuur voor het warme water voor de douche en Madée en ik zijn om 18.00 naar de kok geweest om te helpen met koken.
We hebben een klein lesje gehad in het maken van aubergine curry, want die vonden we allemaal zo lekker, dat ik die thuis toch ook graag eens wilde maken.
Alles wordt hier in aardewerk potten op een haardvuurtje gemaakt, gaaf hoor! Dat kan ik natuurlijk niet nadoen thuis in de tuin…
We hebben afscheid genomen van Nipuna , onze gids , want die is morgen vrij. Hij is de afgelopen dagen van het ontbijt tot het naar bed gaan bij ons geweest en we moeten zeggen dat we nog nooit zo’n toegewijde leuke gids gehad hebben. En hij kan toveren ;-) tenminste,dat zeggen de kids dan …
De tassen staan weer ingepakt en morgen vroeg komt sampath ons ophalen voor onze trip naar Ella.

• 09 Juli 2015 - 21:56

Oma Cordes:

hallo vakantievierders mooi dat jullie het zo naar de zin hebben maar ik had wel een beetje medelijden met de kinderen een moest er overgeven de ander had last van bloed zuigers jullie maken wel van alles mee en wat bijzonder dat ze daar heel eenvoudig weer oplossingen voor hebben.de temperatuur is daar beter dan hier bij ons eerst hittegolf en nu 18 graden Senna en Madee ik vind het heel knap van jullie dat je zover kunt lopen. wij wensen jullie samen nog heel veel plezier dikke knuffel van ons .liefs opa en oma