Zon, zee en strand - Reisverslag uit Tangalla, Sri Lanka van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu Zon, zee en strand - Reisverslag uit Tangalla, Sri Lanka van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu

Zon, zee en strand

Blijf op de hoogte en volg Pascal Linda Senna en Madée

13 Juli 2015 | Sri Lanka, Tangalla

Vandaag begonnen we de dag met een heerlijk ontbijtje met onze voetjes in het zand met uitzicht op de prachtige blauwe zee.
Daarna hebben we weer wat met de kano van de mangroves gezien en dit keer hebben we vooral vogels gespot. Meerdere bee eaters, Kingfishers, twee zee arenden en een paar andere vogels.
Daarna werd het tijd om lekker naar het strand te gaan. De golven zijn hier enorm hoog en het is te gevaarlijk om in zee te zwemmen ivm een gevaarlijke onderstroming.
Maar er is hier een stuk achter een groot stuk koraal waar je goed kan zwemmen. De golven blijven enorm hoog, maar die zijn dan ook juist heel leuk om lekker in de springen en je mee te laten sleuren.
Eerst was het even wennen, want het is niet makkelijk om je staande te houden met de stroming, maar dan went al snel.
De hele middag hebben we gespeeld in de golven en het weer werkt ook enorm goed mee.
Ondanks dat het in dit gedeelte van Sri Lanka echt regen seizoen is, hebben we tot nu toe echt strak blauwe luchten gezien met hier en daar een wolkje, maar die zijn erg welkom bij deze temperaturen.
Nu zijn we lekker aan het relaxen op ons loungebed en zijn we spelletjes mens erger je niet aan het spelen.
En zo meteen gaan we weer naar het gezellige restaurantje om weer met onze voeten in het zand, bij kaarslicht te genieten van de fantastische maaltijden die ze hier serveren.
Het is in ieder geval heel goed vertoeven hier J

• 13 Juli 2015 - 18:17

Rob En Mary Reintjes:

Hoi daar! We hebben net alle drie de mails doorgelezen maar wat genieten jullie! En ja dat jullie daar mooi zitten op dat strand dat zag ik al op de foto heerlijk zoals jullie er bij zaten!!En wat goedkoop zeg je sandaal laten maken voor 0,60 cent dat lukt je hier echt niet!Jullie zullen wel een golf mooie foto`s hebben ben benieuwd!Wel jammer dat ik niet al jullie foto`s kan openen ik heb er een boel met een kruisje en gaan niet open maar wat ik heb is prachtig!Het is bijna de 17de en dan gaan jullie het dus allemaal meemaken zorg dat jullie een mooi plekkie hebben voor veel foto`s!!!!! Ben erg benieuwd hoop dat de kinderen het niet al te eng gaan vinden.Nou lieverds geniet maar lekker verder en we kijken weer uit naar jullie volgend verslag. Knuffels van papa en mama en oma en opa xxxxx