We zijn in Bali! - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu We zijn in Bali! - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu

We zijn in Bali!

Blijf op de hoogte en volg Pascal Linda Senna en Madée

16 Juli 2016 | Indonesië, Denpasar

Zaterdag 16 Juli, Canggu (Bali)
Nou, we zijn eindelijk in Bali aangekomen. Het had wel wat voeten in aarde voor we hier kwamen.
Toen we in Dusseldorf aankwamen konden we direct inchecken, dus dat was heel fijn. De bagage zou direct doorgelabeld worden naar Kuala Lumpur en we kregen onze instapkaarten voor de eerste vlucht naar Munchen. Als we daar aan zouden komen moesten we naar de transfer counter om onze instapkaarten op te halen voor de vluchten naar Abu Dhabi en Kuala Lumpur. We zouden maar 1 uur overstaptijd hebben, dus dat was niet ruim bemeten. De vlucht ging op tijd weg, maar boven Munchen bleek het erg druk te zijn en moesten we een tijdje rondcirkelen voor we mochten landen. We waren dus heel laat en er bleek heel weinig tijd over te zijn. De transfercounter was nergens te vinden en ook de paspoortcontrole bleek zo laat in de avond niet bepaald goed bemand te zijn. Inmiddels werden we al omgeroepen om zo snel mogelijk naar de gate te komen. Toen we eenmaal door de paspoortcontrole waren, bleken we maar 3 paspoorten terug gekregen te hebben, gelukkig zag Pascal dat, anders hadden we daar nu nog gestaan... Heel hard renden we naar de gate, waar we al opgewacht werden. Daar konden ze gelukkig nog alle instapkaarten voor ons uitdraaien en hebben we nog net onze vlucht kunnen halen. De vlucht naar Abu Dhabi was prima. In Abu Dhabi hebben we wat rondgelopen, geslapen en waren we keurig op tijd bij onze gate voor de volgende vlucht naar Kuala Lumpur. Ook deze vlucht was prima op tijd en op wat turbulentie hier en daar na, ook prima. In Kuala Lumpur stonden onze tassen al klaar, maar mijn backpack stond er helaas niet bij. Deze bleek uiteindelijk niet op de vlucht meegekomen te zijn. Het was inmiddels al laat en we waren hartstikke moe, maar we moesten uiteraard wel aangifte doen en zien dat we de tas weer terug kregen. Hij was nergens traceerbaar, dus we moesten het maar vragen bij aankomst op Bali.
Om 1 uur konden we eindelijk een taxi pakken naar het hotel, waar we de volgende ochtend om 8 uur alweer naar het andere vliegveld gebracht werden voor de vlucht naar Bali.
Alles liep goed op tijd en toen we allemaal klaarzaten in het vliegtuig, bleek deze kapot en niet meer te maken. Iedereen moest er dus weer uit, ook de bagage en de hele handel mocht naar een ander vliegtuig. Uiteindelijk hadden we ruim 1,5 uur vertraging en kwamen we goed aan in Bali. Daar waren de overige backpacks gelukkig wel goed aangekomen. En zijn we gelijk gaan vragen hoe de status van mijn backpack was. Die bleek op dat moment al onderweg naar Kuala Lumpur te zijn, waar ik natuurlijk heel erg blij mee was. We moesten vanavond naar de bagage Bali bellen ,maar daar neemt steeds niemand op, heel handig.. Maar waarschijnlijk, als alles goed gaat, dan hoop ik dat mijn tas er maandag weer is. Al mijn kleding, schoenen en toilettas zitten erin, maar ook mijn oplader van mijn fotocamera en de zwemkleding van pascal en de kinderen (die hebben dus net gezwommen in hun ondergoed, dus dat is toch wel wat minder, dat gebeurd me dus ook niet weer, goede leer voor de volgende keer...
Voor nu heb ik natuurlijk niets en wandel ik hier rond in Pascal z'n korte broek die ik maar een beetje aangesnoerd heb hahaha. Ik heb nog een paar van die mooie waterschoenen ergens tussen kunnen vinden, dus die heb ik eerst maar eens aangedaan. Gelukkig heb ik net al even een paar flipflops kunnen kopen en morgen kijk ik maar even of ik ergens een broekje en een shirtje op de kop kan tikken, want dit ziet er niet uit..
We hebben net wel heerlijk gegeten en nu zijn we toch wel moe en gaan we zo maar lekker slapen.

  • 17 Juli 2016 - 09:12

    Henk Cordesp:

    Hallo kids wat weer een begin de vakantie is toch avontuur nier waar daar is bij jullie geen gebrek aan zo in het begin ik hoop voor jullie dat het met de kleding wel goed komt anders maar even Appeldoorn bellen hier in scorland hebben wij de laatste twee dagen echt slecht weer vandaag de zee op om wat dolfijnenen te spotten gaat ook al niet door als alernatief maar een tuin bekijken ook nooit weg maar toch leuk dat wij al zo csnel bericht van jullie hadden het WiFi is hier ook maar beperkt alleen in de bar en dan vijftig man te gelijk maar zijn blij met jullie verhaal en hopelijk komt het allemaal goed het geluk van Pascal zullen we het maar noemen mooie vakantie verder en de groeten aan de kinds en voor allen een knuffel tot schrijfs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pascal Linda Senna en Madée

Actief sinds 09 April 2010
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 63631

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2017 - 10 Augustus 2017

Familie Cordes goes Namibia

14 Juni 2016 - 14 Juni 2016

Indonesië it will be ....

03 Juli 2015 - 26 Juli 2015

Sri Lanka 2015

18 Juni 2014 - 18 Juni 2014

Maleisië, Borneo en de Perhentians 2014

11 Juli 2013 - 03 Augustus 2013

Thailand 2013 ... Here we come again...

01 Augustus 2010 - 21 Augustus 2010

Thailand met de kids

30 November -0001 - 30 November -0001

Backpacken door Sri Lanka met de kids.

Landen bezocht: