Naar Bajawa - Reisverslag uit Bajawa, Indonesië van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu Naar Bajawa - Reisverslag uit Bajawa, Indonesië van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu

Naar Bajawa

Door: Pascal

Blijf op de hoogte en volg Pascal Linda Senna en Madée

24 Juli 2016 | Indonesië, Bajawa

Vanmorgen om 7.15 ging de wekker, gauw aankleden en de laatste dingen ingepakt.
daarna konden wij op de veranda gaan zitten, zodra wij daar zaten, liep er een meisje van het hotel naar ons toe om te vragen of wij ontbijt wilden, koffie of thee, spoedig werdt ons ontbijt keurig naar ons toe gebracht, warme broodjes, thee, en een gebakken ei met diverse groenten erin, erg lekker en super relaxt op de veranda met uit zicht op de tuin, wat wil een mens nog meer!!
terwijl wij ons ontbijt op aten, werden onze tassen gehaald en ingepakt.
Mond af vegen, instappen en op pad naar de volgende bestemming, Bajawa.
Bajawa bleek 6 uur rijden, incl plas en drink pauzes, het was gezellig in de auto, onze chauffeur 42 jaar had muziek uit de 90 tiger jaren opgezet, ook zijn favoriete muziek, dus heerlijk oude herinneringen gedeeld en met elkaar mee geschreeuwd, zingen wil ik het echt niet noemen, de tijd vloog en voor dat wij er erg in hadden stonden wij voor ons nieuwe verblijf, Happy happy genoemd.
Direct naar het inchecken, weer afgesproken met de chauffeur, tijd om te lunchen, na de lunch nog een lokale markt bezocht, Wat hier erg leuk was, was alle soorten groenten en fruit in alle kleuren en de dames met hun betelnoot rode mond, ongelooflijk hoe dat eruit ziet zeg! Toen was het wel tijd om terug te gaan en te relaxen.
Om 19 uur op weg naar een restaurant.
Van binnen zag het er uit als een ruime wc, qua tegels en aankleding,
alles rook goed en zag er fris uit, dat wel, na de menu kaart te hebben bekeken en een keuze gemaakt te hebben, bleek dat alleen voor het ontbijt beschikbaar, ja hier eten ze nasi met kip en ei als ontbijt, hmmmm. ;-)
Ook de cola was niet meer beschikbaar, dus werd het Sprite en noodles met kip, ook erg lekker.
Na het eten nog een kop koffie en thee, en natuurlijk een cakeje om het af te ronden.
De cake mochten ze aan de honden voeren, Blah niet te doen.
Gauw afreken 130000 roepies 100000 is 7 euro, met zijn viertjes incl alle drankjes, kijk dat maakt dan weer een hoop goed.
Morgen gaat de wekker om 7 uur, om half 9 alweer afgesproken met Sipri onze chauffeur, zien wat allemaal brengt.