Afscheid van het mooie Flores - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu Afscheid van het mooie Flores - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu

Afscheid van het mooie Flores

Blijf op de hoogte en volg Pascal Linda Senna en Madée

02 Augustus 2016 | Indonesië, Lovina

Vanmorgen kwam August ons al vroeg ophalen voor onze vlucht naar Denpasar, Bali.
Onze vluchttijd was verzet naar 9.35 dus we wilden voor de zekerheid echt op tijd aanwezig zijn. Ze kunnen hier namelijk (heel veel) te laat zijn,maar ook te vroeg, je weet dus maar nooit.
Ip moesten we om 9.05 uur instappen en er kwam een vliegtuigje aan van Wingsair, dit bleek alleen een vlucht eerder te zijn, waren we dus bijna in het verkeerde vliegtuigje gestapt haha.. Niet veel later kwam de volgende en mooi op tijd (de originele tijd dan..) gingen we naar Denpasar. We konden nog heel even genieten van alle mooie uitzichten over Komodo.
Bij aankomst in Bali stond er een chauffeur te wachten van Sanglung villa's die ons in ruim 3 uur tijd naar de andere kant van Bali zou brengen. Gelukkig maar, want het zuiden is werkelijk te walgelijk druk voor woorden.
Bij aankomst in de villa zijn we eerst even lekker gaan zwermmen in ons prive zwembad. Daarna kwamen twee meisjes hier onze maaltijd koken, heerlijk was het! En eten bij een geweldige zonsondergang zorgt ervoor dat het nog lekkerder smaakt.
Nu lekker genieten van alle geluidjes om ons heen. Morgen weer vroeg op , want we gaan dolfijnen kijken (hopen we dan..)

• 02 Augustus 2016 - 17:55

Gerrie :

Steeds weer een beetje afscheid nemen.maar in je hoofd blijft het heel lang bewaard.zoveel mooi s haast overweldigend.nog even genieten van alles om je heen .en dan langzaam weer terug.heel veel liefs van ons voor jullie.en dikke knuffels .opa en oma Cordes.xxx.

• 02 Augustus 2016 - 20:21

Dianca:

Hoi Linda, Pascal en kids,

Inmiddels ben ik zelf terug van een heerlijke vakantie op Elba.
    jullie reisverhalen zijn weer geweldig.
    Een heleboel prachtige belevenissen die allemaal een mooie herinnering blijven!
    De foto's sla ik op in mijn geheugen, nog wel eens handig voor ons werk ;-]

Geniet allemaal nog even van jullie mooie reis en kom gezond weer deze kant op!
    groetjes Dianca