Na regen komt zonneschijn!! - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu Na regen komt zonneschijn!! - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu

Na regen komt zonneschijn!!

Blijf op de hoogte en volg Pascal Linda Senna en Madée

04 Augustus 2016 | Indonesië, Lovina

Vanmorgen hebben de dames weer een heerlijk ontbijtje voor ons gemaakt. Net na het ontbijt zagen we op zee een heel donker gordijn deze kant op trekken. Niet veel later zaten ook wij in een enorme tropische bui. Het viel er even lekker losjes uit, zeg maar..
Senna nam de situatie met beide handen aan, hij wilde zwemmen in de regen. Hij had het helemaal naar zijn zin.
Madée begon te dansen in de regen en was binnen een minuut zeiknat.
En ik wist even niet goed wat ik moest doen, dus ja, dan bel je de masseur natuurlijk op. Binnen 5 minuten stond er een heel klein mannetje aan onze voordeur,maar wel 1 die heel goed kon masseren.
Inmiddels was het al middag en ook weer droog en scheen de zon weer zoals we afgesproken hadden ( grapje hihi)
De rest van de middag hebben we lekker gepoedeld, gespeeld,een filmpje gekeken en gelezen tot onze dames weer kwamen koken. Wij konden mooi douchen en toen we klaar waren stond het eten alweer gereed, wat een luxe....Het is zo fijn hier dat we straks niet meer naar huis willen...Het is zo fijn hier dat we straks niet eens meer weg willen...

• 05 Augustus 2016 - 18:26

Gerrie:

Wat heerlijk dat jullie zo genieten.en Linda een dikke duim voor jou.zo mooi jij alles weer aan elkaar hebt geregen fantastisch.echt bijzonder.nou aan alles komt toch een einde.nog even genieten .en dan een goede vlucht naar huis .ps mooie foto s.xxx voor jullie van ons.