Onze laatste volle dag in onze villa - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu Onze laatste volle dag in onze villa - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu

Onze laatste volle dag in onze villa

Blijf op de hoogte en volg Pascal Linda Senna en Madée

05 Augustus 2016 | Indonesië, Lovina

Vandaag hebben we voor de verandering ook maar niet veel gedaan.
Een beetje gezwommen, gelezen, filmpje gekeken. Same thing we did yesterday...
Ook vandaag hebben we onze meneer met de gouden handjes maar weer even aan laten rukken voor een massage voor Pascal en mij... Kan ik die man ook meenemen naar huis ??? ;-)
Het weer werkte prima mee en het zonnetje scheen heerlijk.
Vanavond wilde de kids na het eten nog even in het donker zwemmen met de zwembad lampen aan. Ze vonden het hartstikke leuk. Wij konden ondertussen even de spullen inpakken , want morgen middag rijden we weer richting Denpasar. Dat wordt weer een rit van een uur of 3,5 en om 19.00 gaat onze vlucht naar Kuala Lumpur. We nemen er lekker de tijd voor en wie weet wat we onderweg nog zien..
Maar in ieder geval nemen we met pijn in ons hart afscheid van Sanglung villa, wat een fantastische plek is dit!!!

• 05 Augustus 2016 - 20:11

Henk Cordes :

Hai kids aan alles komt een end dus ook aan deze bijzondere mooie vakantie voor jullie allen nog gezond en geweldig genoten in ieder geval een goede en prettige reis terug en
    WELKOM. THUIS
    Groeten Opa En Oma Cordes

• 05 Augustus 2016 - 21:52

Mary Reintjes:

Hoi lieverds jullie hebben genoten dat is een ding wat zeker is!En wij hebben mee kunnen genieten mede door jullie mooie reisverhalen! Een hele goede terugreis gewenst en tot snel! Dikke kus van ons xxx