Langs de Kunene rivier - Reisverslag uit Epupa, Namibië van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu Langs de Kunene rivier - Reisverslag uit Epupa, Namibië van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu

Langs de Kunene rivier

Blijf op de hoogte en volg Pascal Linda Senna en Madée

20 Augustus 2017 | Namibië, Epupa

20 Augustus ( 168 km)
Vanmorgen werden we weer wakker met uitzicht op de Kunene rivier. Na het ontbijt zijn we naar Kunene river lodge gereden. Dit ligt verderop aan de Kunene rivier. Na 2,5 uur behoorlijk hobbelen waren we er al en we konden ook hier weer een mooi plekje aan de rivier uitzoeken. Ik had even snel de was gedaan,maar de apen hier waren zo snel dat ze de kier van de autodeur ontdekt hadden en ik kon nog net voorkomen dat ze de hele handel overhoop trokken, gelukkig bleef het bij een flesje siroop en een paar plaszakjes...
Vanmiddag hebben we lekker aan het zwembad gezeten en hebben we nog wat vogels en hagedissen bekeken.
Niet heel veel bijzonders dus voor vandaag en aangezien we morgen heel vroeg op moeten omdat we een hele lange rijdag naar Etosha voor de boeg hebben gaan we zo vroeg ons bed weer in.
Ik heb geprobeerd om vandaag een paar foto's te downloaden,maar dat gaat alles behalve vlug...

• 21 Augustus 2017 - 11:30

Rob En Mary:

Hahahaha ja daar moet je goed voor oppassen die brutale apen stelen zo je hele mikmak! Ik zie dat bekkie van je al helemaal voor me hahaha. Leuk om wat foto`s te zien! En nu op naar Etosha en we zijn uiteraard zeer benieuwd naar jullie belevenissen daar.

Kusjes voor jullie xxxx

• 21 Augustus 2017 - 16:18

Henk Cormdes:

Met dank aan Senna kunnen wij van af vandaag ook jweer deelnemen aan jullie reisverslag heb diverse berichten gestuurd maar geen taal of teken tot dat Senna een foto stuurde en ons de hint gaf van het reis verslag gebeuren geweldige comunicatie maar goed wij horen er nu ook weer bij .waar om is ons dit niet bekend gemaakt wij wonen in losser en weten van niks .wij gaan van af nu jullie verslag weer volgen en heb de veslagen van de afgelopen dagen gelezen prachtig mooi en veel gezien geniet rustig verder wij genieten vanaf hier gewoon weer mee
    Groeten Pa en Ma Cordes