We moeten weer naar huis.. - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu We moeten weer naar huis.. - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu

We moeten weer naar huis..

Blijf op de hoogte en volg Pascal Linda Senna en Madée

02 September 2017 | Namibië, Windhoek

Vandaag is onze vlucht terug naar Frankfurt. Maar eerst moeten we de auto inleveren bij het verhuurbedrijf.
Nadat we even lekker ontbeten hebben en de laatste spulletjes hebben gegeven aan mensen die nog moesten beginnen aan hun reis zijn we weggereden. Vreemd om de auto in te leveren en dat dan alles helemaal klaar en over is... Normaal gesproken gaan we nog even een weekje niksen, maar aangezien er hier geen strand is hebben we 3,5 rondgetuft...
Bij het verhuurbedrijf werd alles even nagekeken en werd de auto op een brug gezet om te zien of alles van onder nog helemaal heel is. Gelukkig is er niets kapot.
De kras die ontstaan is nadat de daktent van de auto afviel zag hij niet eens, of het was geen probleem, geen idee, maar ik was blij dat er geen gedonder van kwam.
We werden naar het vliegveld gebracht en daar bleek onze vlucht ineens een uur eerder te vertrekken en moesten we ineens toch een beetje opschieten. We waren gelukkig nog op tijd en zaten al heel snel in het vliegtuig. Als je over Namibië vliegt zie je alle rechte strepen van de wegen door het landschap lopen. Zo lang en zo recht, geen wonder dat er zo veel ongelukken gebeuren!
Maar wat een prachtig land om te zien, zoveel diversiteit en wat een prachtige flora en fauna!
De vluchten verliepen prima en we kwamen keurig op zondag 3 September om 7 uur aan in Frankfurt zoals gepland. Nu eerst 4 uur naar huis rijden en dan is het tijd voor het opruimen en de was....