Op naar Borneo - Reisverslag uit Kuching, Maleisië van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu Op naar Borneo - Reisverslag uit Kuching, Maleisië van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu

Op naar Borneo

Blijf op de hoogte en volg Pascal Linda Senna en Madée

06 Juli 2014 | Maleisië, Kuching

Vanmorgen hadden we alle tassen al mooi klaar staan.
Even ontbeten en om 9.10 uur zijn we met James weer naar het treinstation gereden.
Daar hebben we de trein genomen richting KLIA2.
Dit is het nieuwe ,slechts paar maanden oude, internationale vliegveld.
Het zag er geweldig uit daar en het leek meer op een mooi winkelcentrum als op een vliegveld.
Daar hebben we even lekker gezeten om te wachten op onze vlucht.
Ineens zagen we dat we toch wel even moesten opschieten en het bleek ook nog eens dat onze gate de aller verste was, heel fijn…not..
We moesten even flink doorlopen maar we hebben de vlucht gelukkig wel gehaald.
Om 13.45 zijn we in Kuching geland.
Daar hebben we de taxi genomen naar Basaga en konden we gelijk de kamer in.
Hier hebben we ook een leuke binnentuin waar onze douche buiten staat. Heel grappig.
De rest van de middag hebben we lekker gezwommen,tot het rond 17.00 uur begon te regenen.
We hebben heerlijk genoten van onze buitendouche in de regen, het was wel een beetje vreemd douchen in de stromende regen.
We wilden eigenlijk graag gaan eten bij de Hawker stalletjes aan de rivier,maar het stopte niet met regenen,dus we hebben ons met een taxi bij een soort Chinees restaurant laten droppen. Het regende zo hard dat het restaurant ernaast het water tot hun enkels hadden staan, dus die hebben we maar niet uitgekozen om te gaan zitten….
Het was een beetje een gokje wat we namen, want we begrepen geen bal van wat op de kaart stond,maar het was heerlijk.
Tussen de donders en bliksems door de taxi terug weer genomen en we hebben geslapen als een roosje.

• 10 Juli 2014 - 09:51

Rob & Mary Reintjes:

Wat een belevenissen al zo vroeg in de vakantie, je zou je vlucht daar missen, ik moet er niet aan denken. Maar jullie werden gelijk die dag beloond met een prachtige kamer met een (letterlijke) buitendouche. Jammer van die regen, maar dus heerlijk gegeten, al weet je niet wat het was.