De tel kwijt - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu De tel kwijt - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu

De tel kwijt

Blijf op de hoogte en volg Pascal Linda Senna en Madée

03 Augustus 2016 | Indonesië, Lovina

Heel vroeg ging ons wekkertje. Na een super lekkere nacht in een heel lekker bed moesten we er toch echt uit, want we gaan vandaag dolfijnen spotten. Om 6 uur ging de deurbel van onze villa deur en de chauffeur stond al op ons te wachten. Na een uur rijden kwamen we aan op de plek waar we afgesproken hadden met Made Rudita, die heel goed zou zijn in dolfijnen spotten, zonder de dieren in het nauw te drijven. Maar geen Made te vinden, het telefoonnummer wat we hadden klopte niet en niemand wist waar hij was. Fijn dan... Na wat vragen kwamen we iemand tegen die bij hem werkte en hij bleek ons niet in zijn reserveringsboek gezet te hebben. Grrrr niet grappig. Maar we waren er nu toch en we hadden het de kids beloofd, dus dan maar op zoek naar een visser. Zo gezegd zo gedaan en tien minuten later zaten we op zee te kijken naar enorme groepen met dolfijnen. Geweldig! Het waren er zo ontzettend veel, dat je soms niet wist waar je kijken moest. De meeste zwommen rustig, maar soms sprong er 1 flink boven het water uit, gaaf om te zien joh!
Na het spotten van de dolfijnen weer terug naar ons heerlijke huis, waar we ons ontbijt nog zouden krijgen (wat inmiddels al bijna een lunch was ) De dames hebben een heerlijk ontbijt gemaakt en daarna was het tijd om in ons privezwembad te springen. Dit is echt genieten!
Heerlijk met mijn luchtbedje dobberen in het zonnetje, dat lukt me wel een paar dagen....
Vanavond hebben we een Balinese bbq besteld en er kwam vier man sterk aanrukken om dit voor elkaar te krijgen. 2 mannen zorgden voor de bbq en 2 dames voor het eten. We kregen een Griekse salade, 2 soorten sateh, worstjes,een hele lekkere verse vis, ribbetjes met bijbehorende patatjes, rijst en heerlijke Balinese sausjes. het was verrukkelijk. En ook vandaag weer bij zonsondergang en na zonsondergang waren alle lampjes weer aangestoken. het ziet er zo mooi uit allemaal hier! Nu horen we alle geluidjes uit de jungle en hier en daar een hond in de verte...Lekker genieten van een rustig avondje in "ons huis"...

• 03 Augustus 2016 - 15:02

Opa Cordes:

Zo zo visjes voeren hier doen we dat met eendjes prachtig hè en dan zoveel de gezichten op de foto.s spelen boekdelen denken jullie een beetje om de kilo.s met al dat lekkere eten vraag om een docky brak en neem wat mee even proeven
    War een massel dat jullie met die visser mee konden Pascal gelik heet dat maar goed jullie kregen het weer voor elkaar prachtig hier zitten wij al een week met regen en dat blijft voorlopig ook zo wij schimmel jullie lekker bruin verschil moet er zijn toch en weer mooie foto.s ik geniet er erg van groeten en en kus van ons tot de volgende maar weer
    Opa en oma Cordes