Sunway Lagoon - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu Sunway Lagoon - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu

Sunway Lagoon

Blijf op de hoogte en volg Pascal Linda Senna en Madée

07 Augustus 2016 | Maleisië, Kuala Lumpur

Vandaag hebben we nog een dagje Kuala Lumpur tegoed. We wisten nog niet zo goed wat we wilden doen, maar uiteindelijk hebben we gekozen voor een dagje Sunway Lagoon. Een enorm waterpark met glijbanen, een dierentuin en een pretpark in 1 en dat alles midden in de stad tussen winkelcentra en flatgebouwen.
Na een half uurtje met de taxi waren we bij Sunway Piramid, een gigantische shoppingmall in Egyptische sferen, incl sfinxen en farao's.
Daar moesten we doorheen voor de ingang naar het waterpark.
We vonden het supergaaf daar! Omdat het zondag was, waren we bang dat het gigantisch druk zou zijn, maar dat viel reuze mee eigenlijk.
Met name de waterglijbaan waar je in een grote trechter terecht kwam, was toch we favoriet.
We hebben ons ontzettend goed vermaakt en toen het om 18.00 uur dicht ging hadden we er eigenlijk nog geen genoeg van, maar we moesten eruit.
We zijn nog even naar de shoppingmall geweest , waar je je ogen uitkeek. Er was op dat moment ook net een (geloof het of niet) kunstschaats wedstrijd bezig op de ijsbaan midden in het winkelcentrum. Daar hebben we even staan kijken tussen de winkels van Calvin Klein en Hugo Boss ed.
Nadat we bij een foodcourt lekkere murtabak gegeten hebben, hebben we weer een taxi terug naar Rumah Putih genomen.
Rond de klok van 21.00 uur waren we er weer en hebben we nog even lekker gedoucht en ons klaargemaakt voor onze vlucht naar huis. We hebben zelfs nog even een uurtje lekker kunnen slapen. Altijd goed, want je weet maar nooit..
De taxi was er om 23.00 en we waren binnen een kwartier op KLIA om in te checken op onze vlucht naar Abu Dhabi.