Roy's camp - Reisverslag uit Grootfontein, Namibië van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu Roy's camp - Reisverslag uit Grootfontein, Namibië van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu

Roy's camp

Blijf op de hoogte en volg Pascal Linda Senna en Madée

25 Augustus 2017 | Namibië, Grootfontein

25 Augustus (223 km)
Vanmorgen wilden we uitslapen tot 7 uur, maar helaas ging die vlieger niet op. De buren gingen om 5.45 uur al weg en er zat een groepje parelhoenders te mokken onder onze tent.. Eruit dan maar... Eerst hebben lekker uitgebreid van ons ontbijtje genoten en alles opgeruimd en onze weg vervolgd vandaag naar Roy's camp. We hebben even een stop in Grootfontein voor het maken van de daktent (het deel wat scharniert is helemaal afgebrokenen moet gelast worden..)
Bij het 1e benzine station welke we zien blijkt ook een werkplaats achter te zitten waar ze ons wel willen helpen. Gelukkig!!!
Voor N$120 ( €8,00) zijn we weer helemaal klaar voor de rest van de vakantie. En alles was al in 3 kwartier gefixt :-)
Eerst nog even pinnen en boodschappen doen en dan op naar het zwembad van Roy's camp, het is lekker warm hier (rond de 33 graden celcius) dus heel erg welkom..