Vogels en zwemmen in Rundu - Reisverslag uit Rundu, Namibië van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu Vogels en zwemmen in Rundu - Reisverslag uit Rundu, Namibië van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu

Vogels en zwemmen in Rundu

Blijf op de hoogte en volg Pascal Linda Senna en Madée

29 Augustus 2017 | Namibië, Rundu

29 Augustus (228 km)
Na een relaxed ontbijtje aan de rivier gaan Senna en ik samen met een gids wat vogels bekijken. Madée en Pascal hadden geen zin en gaan alle troep weer opruimen.
We melden ons om 8 uur en beginnen gelijk op het terrein van Ngepi. We hebben 1,5 uur rondgelopen en verschillende soorten gezien, het waaide een beetje, dus niet zoveel als er normaliter zouden zitten. Het was best leuk, maar niet heel bijzonder.
Om 100 ZA tijd reden we naar Rundu, waar we mooi op tijd waren omdat de tijd weer terug naar de Namibische klok werd gezet, een uurtje extra dus..
We zijn nu bij de campsite van Hakusembe lodge. Een hele mooie plek met uitzicht op de rivier en een eigen douche/toilet en wastafel huisje.
We hebben hier een heerlijk zwembad waar we de rest van de middag weer doorgebracht hebben.
S'avonds hebben we weer lekker gegeten en het is hier vanavond weer wat kouder, dus we zijn blij met de extra dekens die we meegenomen hebben en hebben heerlijk warm geslapen.