niets doen - Reisverslag uit Ko Phangan, Thailand van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu niets doen - Reisverslag uit Ko Phangan, Thailand van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu

niets doen

Blijf op de hoogte en volg Pascal Linda Senna en Madée

31 Juli 2013 | Thailand, Ko Phangan

De afgelopen dagen hebben we echt niets gedaan.
We gaan af en toe zwemmen, wat drinken of eten of we lopen af en toe door het straatje waar we de was weggebracht hebben.
Gisteravond hebben we gegeten bij Dolphin en dit was echt super, en dat doen we vanavond dus weer.
We hebben ook een wensballon opgelaten, de eerste stond al snel in de fik omdat ik een beetje ongeduldig was en de 2e ging gelukkig wel goed, ik hoop wel dat die wens dan nog telt ;-)
Vanmiddag ben ik met de kids op zoek gegaan naar kleine schelpjes waar kreeftjes ed in zitten, die hebben we in het water gelegd en dan maar wachten tot er wat uitkomt.
Madée heeft zelfs 2 krabbetjes erbij.
Senna vermaakt zich prima met zijn vriendje koen en die zwemt de hele dag of ze beklimmen de watervalmuur in het zwembad.
Vanaf vanmiddag 15.30 is het weer een beetje omgeslagen en hebben we zelfs regen gehad. Morgen gaan we weer naar Bangkok en daar is het weer mooi weer, dus wij klagen niet.
Omdat het begon te regenen hebben we eerst maar eens even thee gedronken op de veranda van Dolphin.
Daarna zijn de kids lekker gedoucht en in de hangmat gaan lezen terwijl wij mooi de spullen in konden pakken.
Vanavond hebben we weer lekker gegeten bij Dolphin.
Morgenvroeg worden we om 6 uur opgehaald om naar de pier te gaan waar we de boot naar het vaste land moeten nemen.