Laatste dag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu Laatste dag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu

Laatste dag

Blijf op de hoogte en volg Pascal Linda Senna en Madée

03 Augustus 2013 | Thailand, Bangkok

Omdat onze vlucht naar Frankfurt vanavond om 23.45 uur pas gaat, hebben we de hele dag nog in Bangkok.
We hebben vanmorgen na het ontbijt de taxi genomen naar Muang Boran ook wel Ancient city genoemd.
Hier zie je alle belangrijke tempels bij elkaar en kan je je de hele dag vermaken.
Het is een soort Madurodam maar dan op ware grote en met gebouwen en tempels waar je gewoon in mag en kan.
WE hebben 2 golfkarretjes gehuurd waar we het hele gebied mee doorgereden hebben.
Tussen de middag hebben we nog heerlijk gegeten in de heel mooi nagemaakte floating market.
Ook hebben we nog even de fiets gepakt en hebben we een stukje gereden door het park, maar dat was niet super comfortabel door het giga grote kinderzitje aan het stuur, maar gelachen hebben we wel.
We hebben nog een paar leuke souvenirs op de kop getikt en dat was maar goed ook.
Tegen de klok van 15.00 uur probeerden we een taxi te krijgen, maar er was geen chauffeur bereid om ons naar de andere kant van Bangkok te brengen omdat het erg druk was en ze dan veel in de file staan.
Uiteindelijk wel iemand gevonden die ons puffend en kreunend gebracht heeft , waar we vanmorgen een klein uurtje over deden duurde het nu 2 en een half uur!!! Er bleef dus weinig tijd over om nog wat te ondernemen.
In 3 kwartier hebben we alle 4 gedoucht en hebben we alles verder ingepakt zodat we nog even naar Khao san road konden gaan.
Daar nog 1 keer een heerlijke fruitshake gehaald en nog even van alle moois en geuren van Bangkok genieten voor de taxi ons om 20.30 kwam halen.
Klokslag 20.30 uur waren we er dus we hebben echt alles eruit gehaald wat erin zat.
Na goed 3 kwartier waren we op het vliegveld en moesten we ons geestelijk voorbereiden op de vlucht terug.
De vlucht verliep volgens plan en we hebben lekker geslapen en een wat films gekeken en spelletjes gedaan.
Het zit er weer op en we kunnen terugkijken op een mooie reis en geweldige ervaringen.