Geisers,watervallen en spelen met olifanten - Reisverslag uit Pai, Thailand van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu Geisers,watervallen en spelen met olifanten - Reisverslag uit Pai, Thailand van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu

Geisers,watervallen en spelen met olifanten

Door: familiecordes

Blijf op de hoogte en volg Pascal Linda Senna en Madée

06 Augustus 2010 | Thailand, Pai

Het heeft weer even geduurd maar we kunnen weer internetten! we zijn een paar dagen van alles afgesloten geweest omdat we toch wat te ver van de bewoonde wereld af waren.
We hebben weer een hoop meegemaakt.
Afgelopen donderdag hebben we de Mae Sa watervallen bezocht.Die bestaat uit 10 levels en we zijn tot de 6e level gelopen met de kids, stoer he van ze! We hebben onderweg kikkertjes,libbelles,sprinkhanen,
duizendpoten,heel veel mooie vlinders en natuurlijk geweldige natuur gezien.
Met een trap van bamboe liepen we naar boven waar we een hele mooie waterval gezien hebben.
Later die dag zijn we naar de Pong duet geisers en heetwaterbronnen geweest. Ook heel mooi en vooral de geisers waren heel bijzonder om te zien.
Vrijdag hebben we eerst maar eens de was weggebracht, 5,5kg die we morgen zaterdag gewassen en gestreken weer konden halen (haha 30 baht per kg voor het wassen en 15 baht per kg voor het strijken,100 baht is 2,40 dus reken maar uit , dus ik denk dat ik die mevrouw maar mee naar huis neem!!!!)
We wisten niet zo goed wat we wilden doen dus we zijn maar wat in de rondte gaan rijden, al snel kwamen we in een gebiedje waar veel olifanten kampen waren, daar zijn we bij een van die kampen maar eens naar binnen gelopen en gevraagd wat ze er allemaal deden, helemaal blij kwamen we er weer weg want we gingen een uurtje later de olifant op.
Even droge kleding halen en deet (heeel veel voor alle vliegende ellendelingen)en snel weer terug.
Wat een ervaring! zonder zitje zijn we een uur onderweg geweest
Madée bij mij en Senna bij pappa.
We liepen eerst door hele mooie natuur naar de rivier waar alles tot een hoogte punt kwam, we gingen spelen met ze!
Nu dan denk je spelen? Ja echt spelen in het water, voor de kindjes ging het wel wat te wild dus die keken vanaf de zijkant en dat was al spannend genoeg, maar pa en ma vermaakten zich prima. Het leek wel rodeo ze zwiepten je zo van hun rug af of schudde hun hoofd zo hard heen en weer dat je eraf vloog de rivier in.
We zijn nu wel bont en blauw maar wat was dat gaaf!
Madée kreeg nog even een douche doordat een olifant z'n slurf even leegde op haar hoofd hahaha.
Alles staat op dvd dus is thuis nog eens na te kijken. S'middags nog even lekker gezwommen en gegegeten en ons langzaam weer klaar gemaakt voor de avonturen voor de volgende dag.

• 09 Augustus 2010 - 16:00

Papa En Mama:

Hoi Lieverds!
    Wat heerlijk om te lezen dat jullie het zo naar de zin hebben,klinkt goed allemaal en wat zullen jullie prachtige plaatjes gemaakt hebben van de vlinders,libelle`s,kikkertjes en ......de ellendelingen hahahahahaha ik krijg al jeuk als ik er aan denk!!!!Die geisers lijken me heel mooi om te zien. ohohoh en dan spelen met de olifanten dat is natuurlijk helemaal te gek! Waren de kids niet bang om jullie met die reuzenbeesten in de weer te zien,omdat je schrijft
    dat het er nogal druk aan toe ging? Word maar lekker bruin dan vallen de bonte blauwe plekken niet zo op hihihihihi.Ik zie het bekkie van Madée al voor me als ze bespoten word door mr.olifant!!!Was het lekker Madée??en Senna heb je ook nog wat spetters gekregen? Hier gaat alles zijn gangetje en voor ons schiet het ook op nog 10 dagen!Nou kinders hier is het 9 augustus dus morgen gaan jullie naar Phuket alvast een goede vlucht en veel plezier in het Nature resort!
    Dikke knuffels van ons xxxx