olifanten en kano's - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu olifanten en kano's - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu

olifanten en kano's

Door: familiecordes

Blijf op de hoogte en volg Pascal Linda Senna en Madée

12 Augustus 2010 | Thailand, Bangkok

Vandaag weer een goed gevulde dag gehad.
Vanochtend eerst lekker ontbijtje gehad bij mr Tee en daarna op naar de olifanten.
Daar gingen we met z'n vieren op dit keer.Mamma met de kids op het zitje en paps achter de oren.
Het was weer geweldig! Wat een natuur hier!
Onderweg even ervan af om een mooie waterval te bekijken en de tocht ging weer verder.
Onderweg heeft de mahout nog mooie hoedjes voor de kinderen gemaakt van bananenbladeren zodat ze geen last zouden krijgen van de zon.
Toen we eenmaal weer terug waren hebben ze de olifant nog even lekker gevoerd met stukken ananas en dit was natuurlijk helemaal super.
Tussen de middag weer even wat gegeten in het nature resort en een wandelingetje in de tuin gemaakt.
Daar nog even naar de apen gekeken, wat een grappige beesten zijn dat toch...
Trouwens nooit geweten dat ze ook zwemmen, maar hier dus wel.
Vanmiddag zijn we op de kano gestapt om de klong Sok rivier onveilig te maken.
Een giga tropische regenbui gooide een beetje roet in het eten en voor de eerste keer hadden we het zelfs een beetje koud.We hebben onderweg wel nog een mangrove slang, een python gezien en een kingfischer.
En lekker warm worden doen we natuurlijk niet onder de koude watervaldouche, maar des te lekkerder is het weer na de tijd.
Net nog even een kameleon bekeken en nu zo lekker eten
Morgen worden we om 7 uur alweer opgehaald om naar Ko phangan te gaan waar we een weekje op het strand verblijven, ook wel heeel lekker.
Tot de volgende keer en de groeten uit een inmiddels droog regenwoud

• 12 Augustus 2010 - 12:35

Papa En Mama:

Nou jongens dat ziet er allemaal weer goed uit!De kinderen vonden het wel een belevenis zeker met z'n allen op de olifant rijden:)!Op naar een weekje rust dus!Geniet er maar lekker van en als je eenmaal in de ruststand ligt besef je eigenlijk pas wat je allemaal gezien en gedaan hebt!
    Liefs en veel kusjes speciaal voor madée en senna,(ook voor jullie natuurlijk):0

• 12 Augustus 2010 - 15:47

Rob, Sab & De Kids:

Hoi lieverds,

Wat geweldig om jullie verhalen te lezen. Jullie hebben weer genoeg meegemaakt. Je moet alles een x mee maken in je leven dus ook een boomstam op je huis ha, ha. Zonder gekheid, gelukkig is het goed gegaan. Wat een mooie foto`s op de olifanten. Ga lekker genieten van jullie plekje bij het strand en we kijken uit naar het volgende verhaal. Met jullie Ches gaat het trouwens erg goed. Zeg maar tegen de kinderen dat hij erg blij is met zijn knuffels.

Dikke zoen van ons! Robert, Sabine, Danique & Linden xxxx (K)

• 12 Augustus 2010 - 15:55

Fam Cordes:

,Op de eerste plaats wil ik jullie bedanken voor het perfecte reisverslag wat jullie ons elke dag deden toekomen in principe zijn wij gewoon met jullie op vakantie geweest zowel het verslag als de foto,s een hele dikke pluim,alleen al die gezichten van jullie ,die stralen fantasties dat is voor ons fijn om te zien.wij wensen jullie nu een iets rustiger week,om na te genieten van alle mooi;s wat je hebt gezien en beleefd,even heerlijk ontspannen, geniet er maar van,dikke kus van ons voor alle vier.