TERRORNACHT in onze boomhut..... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu TERRORNACHT in onze boomhut..... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu

TERRORNACHT in onze boomhut.....

Door: familiecordes

Blijf op de hoogte en volg Pascal Linda Senna en Madée

11 Augustus 2010 | Thailand, Bangkok

Gisteren zijn we om half 9 s'ochtends weer terug gereden naar Chiang Mai.
Hier moesten we tot groot verdriet van Pascal onze auto weer inleveren en zijn we met de vlucht van Air Asia naar Phuket gevlogen.
Prima vlucht gehad en 25 minuten eerder dan gepland geland.
Daar werden we opgewacht door iemand van het Nature resort (khao sok np).
Hij heeft ons in een dikke 2,5 uur naar het regenwoud gereden.
Deroute ging langs Khao lak waar de tsunami het heftigst aan land gekomen is en hier en daar zag je ook kleine gedenkplaatsen ter herinnering hieraan.
Eenmaal aangekomen in het np werden we naar onze eerste boomhut gebracht waar we 1 nacht in zouden verblijven en de volgende dag zullen we verhuizen naar onze andere boomhut.
Lekker vroeg lagen we in bed,naderhand maar goed ook want wat een TERROR overkwam ons toch hier!!!
Om 3 uur vannacht viel er een boomstronk die nog dikker was als mijn been (en dat is een behoorlijk formaatje)en minstens 2 meter lang van de boom bovenop ons dak!!!
We dachten dat de hele boomhut naar beneden pletterde of toen we erachter waren dat dit niet het geval was, de kinderen toch minstens aan de andere kant van het resort terecht gekomen waren of dat de veranda afgebroken was,in ieder geval het was zo'n klap dat we allebei een uur na de tijd nog niet fatsoenlijk op onze benen konden staan van de schrik. de kinderen werden er natuurlijk ook wakker van en die waren ook niet echt meer van plan om te gaan slapen.
We wisten op dat moment nog steeds niet wat er aan de hgand was en het is hier s'nachts zo donker dat je het ook echt niet in je botte hersens haalt om te gaan kijken.
Vanochtend om 6 uur dan maar uit bed gegaan en is even polshoogte gaan nemen.
En daar lag dus de stronk en de restejes van het dak (zie de foto).
Inmiddels was onze kamer ook al nat geworden omdat het dak kapot was, de stronk had een vrij groot gedeelte van het dak weggeslagen, precies boven waar wij sliepen
Bij het ontbijt Mr Tee (de eigenaar) even ingelicht en die werd er geloof ik ook niet echt vrolijk van want hij moest nu op het dak want vanmiddag kwam er weer een ander gezin in die boom hut, inmiddels is alles weer gerepareerd en zijn wij ingetrokken in de goede boomhut en hij is super!
Er staat midden in ons 7 meter hoge huis een dikke boom en we hebben een supergave waterval douche (wel koud water)
Vanmorgen lekker niks gedaan en de kids even een uurtje extra laten slapen.
We hebben ook nog aapjes bij ons huis gezien, dit vonden jut en jul helemaal cool natuurlijk!
Vanmiddag hebben we met z'n viertjes getubt door de klong sok rivier.
Dit was super! Doordat het regentijd is staat de rivier hoog en ga je als een banaan d'r overheen,normaal doe je er zo'n 2 uur over en wij waren binnen 40 minuten terug, dus we mochten nog een blokje op een ander stuk van de rivier, waar we nog harder gingen.
We werden van het ene deel van de rivier naar het andere deel met de auto met laadbak gebracht, waar we keurignetjes achterin bij de tubs plaats mochten nemen, hahahaha moet je in Nederland doen!!!
Net lekker gegeten en we gaan zo lekker op de veranda zitten luisteren naar alle geluiden van het regenwoud.
Morgen staat ons weer een leuke dag te wachten, we gaan olifantrijden,naar de apentempel en we gaan met een kano de klong sok weer op, een goed gevulde dag dus.

OJA SPECIAAL VOOR DE OPA'S EN OMA'S STAAT ER ONDER DE FOTO'S/VIDEO'S EEN KLEIN BERICHTJE VAN SENNA EN MADÉE....

Alvast welterusten voor straks uit het khao sok national parc

• 11 Augustus 2010 - 14:43

Opa En Oma Cordes:

Zo zo geweldig dit is wel jullie vakentie van je leven de kinderen genieten ook volop wat zullen ze allemaal te vertellen hebben als ze terug zijn .wel even goed schrikken met zo,n verrassing midden in de nacht maar jullie zijn van het goede hout gesneden dus gewoon doorgaan en harstikke leuk even dat gesproken bericht van de kleintjes heb het al drie maal bekeken en geluisterd en mooie foto,s Pascal dat is jou wel toevertrouwd en Linda al een beetje Thais bruin wij zien het allemaal duurt ons al weer lang genoeg maar goed

jullie daar wij hier
    nog veel plezier en een knipoog naar jullie alle vier lieve groeten .opa en oma

• 11 Augustus 2010 - 14:57

Papa En Mama:

Hoi lieverds,
    Allereerst even zeggen tegen madée en senna dat we erg blij waren met hun videofilmpje!opa en oma missen jullie ook hoor!
    Zo lin was het niet de rotswoning waar ik zo bang voor was NEE IS HET DE BOOMHUT!!!!!!je zal een boom op je hut krijgen dat is ...(vul maar in) hihihihi nee effe zonder dollen wat zullen jullie geschrokken zijn zo midden in de nacht!! Gelukkig is er niets ernstigs gebeurd daar moet ik effe niet aan denken:( fijn dat je nu in de goede hut zit hij ziet er prachtig uit! die wc pot die in de openlucht staat....hè pascal nu kunnen ze overal meegenieten van die lekkere luchten die ze thuis niet hebben hahahaha jullie genieten goed dat zien we op de foto`s die geweldig zijn! Je zit er lekker bij pas met je laptoppie je sraalt helemaal!Nou kids we kijken weer uit naar het volgende verslag
    Heel veel liefs en knuffels voor jullie 4tjes xxx

• 14 Augustus 2010 - 10:15

Raymond:

hey luitjes ziet er allemaal geweldig uit die vakantie alleen die duitse schoenen dat kan echt niet.
    veel plezier nog gr raymond