Mai pen rai - Reisverslag uit Ko Phangan, Thailand van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu Mai pen rai - Reisverslag uit Ko Phangan, Thailand van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu

Mai pen rai

Blijf op de hoogte en volg Pascal Linda Senna en Madée

23 Juli 2013 | Thailand, Ko Phangan

S'ochtends zijn we met de tuktuk in een uurtje naar de donsak pier gereden. Daar hebben we nog even een ticket voor Madée gekocht en de andere 3 hadden we al.
Met de snelle boot waren we in 1,5 uur in ko Phangan. Daar hebben we eerst even lekker een terrasje gepakt, de auto ging toch 3 kwartier later richting Mai pen rai bungalows.
Na een half uur over een behoorlijke hobbelige weg waren we er weer, ons plekje van 3 jaar gelden :-)
We hebben weer een geweldige bungalow op de rotsen met een geweldig uitzicht over de zee.
Wij slapen weer boven en de kids beneden (om het allemaal een beetje veilig te houden ;-) )
Gisteren en vandaag lekker niets gedaan, het is bewolkt maar toch zijn we verbrand, de zon brand er gewoon dwars doorheen.
Aan het eind van de middag een piepklein verfrissend buitje voelt gewoon heerlijk. Als het goed is wordt het de aankomende dagen warmer en zonniger, maar eerst zien dan geloven.
Nu zitten we lekker te genieten van een ananas/Lime/munt smoothie en de kok is hard bezig om ons maaltje zo weer op tafel te zetten.
Wij gaan hier gewoon lekker door met vooral niets doen (de omschrijving van Mai pen rai is ten slotte rustig aan doen... )

• 23 Juli 2013 - 18:22

Mary En Rob:

Hoi Kinders!

Dat was dus een kwikkie met die boot! Leuk dat jullie dezelfde bungalow hebben op de ROTSEN! Ik voel die knipoog wel hoor lin hahahahaha ja daar blijf je toch mams en oma voor hihi.Geniet maar lekker hoor het zonnetje komt ook vast wel en vergis je niet in die bewolking je verbrand evengoed! En nu maar genieten van het niets doen en af en toe wat doen! heel veel liefs en dikke kus van ons xxx

• 23 Juli 2013 - 23:27

Raymond:

Hey hey, ik dacht dat jullie voor het dreamland ressort gingen.
    Volgens mij is het wel hetzelfde standje toch ?
    Even een aanrader, dan die boys aan het strand hebben een waterscooter te huur met 160 PK aan boord was een 1800 cc, zou ik toch ff meepakken ; ) veel plezier nog.

• 25 Juli 2013 - 11:05

Gerrie,:

Hall grote kinderen en kl kinderen, sorry dat wij nu pas reageren,onze laptop is kapot en de warmte hier maakt mij lusteloos,wij zijn blij dat jullie het zo naar je zin hebben,wij wensen ,jullie nog veel plezier, en genot xxx en knuffels van ons,opa en oma,