Relaxen met de hoofdletter R - Reisverslag uit Kota Bharu, Maleisië van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu Relaxen met de hoofdletter R - Reisverslag uit Kota Bharu, Maleisië van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu

Relaxen met de hoofdletter R

Blijf op de hoogte en volg Pascal Linda Senna en Madée

19 Juli 2014 | Maleisië, Kota Bharu

Gisteren werd er om 23.45 op de deur geklopt, we moesten snel komen want er was een schildpad aan land gekomen.
We moesten eerst in het restaurant wachten tot de schildpad zover was dat ze intrance raakte als ze de eieren ging leggen.
We hadden pech want ze bedacht zich, ze vond haar plek toch niet goed genoeg en ging weer ergens anders kijken.
Omdat dit soms uren kan duren moesten we maar weer in bed en zouden we weer wakker gemaakt worden als ze zover was.
Het kon ook zijn dat ze haar plekje niet kon vinden en in ons geval was dat dus ook zo.
De arme schildpad heeft tot 6.30 uur vanmorgen rondgehobbeld op het strand en is daarna het water maar weer ingegaan.
De verwachting is dat ze vanavond weer terug komt, we zullen zien..
Vandaag zijn we de hele dag op het strand geweest. Het is hier heerlijk rustig en we hebben geluk, er zijn gisteren ook 2 kinderen aangekomen (NL/Maleisch) waar Senna en Madée het vandaag heel goed mee bleken te kunnen vinden.
Ook zij blijven tot de 25e op het eiland dus dat is natuurlijk geweldig! De meeste gaan na 2 of 3 nachten weer weg en ze zijn de enige NL sprekende mensen hier ,dus het is ook wel heel toevallig.
We hebben lekker gesnorkeld bij het koraalrif hier voor het strand en hebben veel verschillende vissen gezien en ook een hele gekleurde onderwaterslak,grote schelpen, een bleu spotted stingray en Pascal en Madée hebben alweer een haai gezien.
Ik was er ongeveer 5 meter vandaan,maar alweer net te laat.
Verder is er weer veel geschept en met ballen gespeeld en wij hebben ook lekker ons boek erbij kunnen nemen.
Lekker relaxen dus hier in een stoeltje of hangmat,het gaat ons prima af en we zijn plan dit de komende dagen lekker vol te houden.

• 20 Juli 2014 - 09:55

Rob & Mary Reintjes:

Zo jongens en nu ontspannen na al die inspanningen van de afgelopen twee weken. Geniet er lekker van en leuk dat Senna en Madée speelkameraden hebben. Nou Linda ik twijfel er niet aan dat jij thuiskomt zonder een haai te hebben gezien en 's-nachts wakker bent gemaakt voor een schildpad die zijn eieren op het strand legt.
    Geniet ervan, kusjes voor Senna en Madée die zich zo te lezen prima vermaken en ook optimaal genieten van jullie prachtige vakantiebelevenissen.
    xxxxx opa & oma (papa & mama).