Op naar Flores - Reisverslag uit Maumere, Indonesië van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu Op naar Flores - Reisverslag uit Maumere, Indonesië van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu

Op naar Flores

Blijf op de hoogte en volg Pascal Linda Senna en Madée

18 Juli 2016 | Indonesië, Maumere

Vanmorgen ging om 6.15 de wekker. We gaan vandaag naar Flores!
Het is een klein uurtje rijden naar het vliegveld en ik kan vandaag ook mijn backpack weer ophalen op het internationale vliegveld, dus we moeten er vroeg zijn.
Het regende pijpenstelen toen we gingen ontbijten. De mensen hier verbaasden zich erover hoeveel het kan regenen in de droge tijd, die dit jaar niet zo droog blijkt te zijn ;-)
Na het ontbijt gingen we richting vliegveld en hebben we ons laten afzetten bij de domestic flights, niet zo bijdehand, want we moesten eerst naar het internationale vliegveld. Gelukkig konden we gewoon binnendoor lopen dus we waren er zo.
Daar werden we niet zo gemakkelijk doorgelaten en werden we geëscorteerd door een aantal politieagenten, haha wat een gedoe om een tas op te halen zeg!
Maar eindelijk waren we op de plek van bestemming en daar lag ie !!! Eindelijk schoon ondergoed, schone kleding, toiletartikelen en mijn opladers weer terug!! Wat kan een mens blij zijn met simpele dingen zeg!
Toen zijn we gaan inchecken voor de vlucht van Flores, die om 11.25 zou vertrekken.
We hielden er ernstig rekening mee dat deze veel later zou vertrekken, of wellicht pas morgen, omdat dat hier nog wel eens wil gebeuren.
Maar wat gebeurde er... we vertrokken exact op tijd en om keurig half 2 landen we in Maumere.
Omdat het een klein propellor vliegtuigje was, vlogen we verhoudingsgewijs laag en konden we heel veel zien. Geweldig al die eilandjes! Het leken wel kleine atolletjes van bovenaf.
Na het inchecken bij Sea world club resort zijn we lekker naar het strand gegaan. De kids hebben lekker gezwommen en gesnorkeld en wij heerlijk genoten van de rust en een boekje.
Net even lekker gegeten en nu op de veranda met het geluid van de rollende golfjes op de achtergrond.
Dit houden we wel even vol :-)

• 18 Juli 2016 - 18:36

Rob Reintjes:

Hoi Linda, Pascal, Senna en Madée,
    Goed te lezen dat jij je backpack weer terug hebt Linda, ik had er een hard hoofd in. Lekker al voorgenoten in Bali van de rijstvelden in het noord-westen en jammer van die grote stroom toeristen bij toeristische plekken als Tanah Lot. Nou zitten jullie lekker voorlopig op Flores en als ik dit zo lees dan word ik al een beetje jaloers. Geniet ervan, doe rustig aan de eerste dagen en dan zijn jullie er klaar voor. Heel veel plezier gewenst, we houden je berichten goed in de gaten.
    xxxxx papa & mama (Rijswijk)

• 18 Juli 2016 - 22:15

Oma Cordes:

Hoi Pascal en Linda en Senna en madee.gelukkig is het nu goed gekomen met jullie bagage.het geeft toch wel wat onrust.hopelijk gaat het nu goed .fijne dagen samen.dikke knuffel voor jullie .wij zijn alweer op de terugweg.dus misschien even geen berichtje terug.geniet van alles xxxxvan ons opa en oma.

• 18 Juli 2016 - 22:16

Oma Cordes: