Little worlds end en Rawana waterfalls - Reisverslag uit Ella, Sri Lanka van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu Little worlds end en Rawana waterfalls - Reisverslag uit Ella, Sri Lanka van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu

Little worlds end en Rawana waterfalls

Blijf op de hoogte en volg Pascal Linda Senna en Madée

17 Augustus 2012 | Sri Lanka, Ella

Vanmorgen zijn we na een geweldig ontbijt van Karen naar little worlds end gegaan. Hier hebben gewandeld en een beetje geklommen naar de top.
Hier hebben we genoten van het prachtige uitzicht. Daarna weer naar beneden gegaan en hebben we lekker verse ijsthee en verse ananassap gedronken, heerlijk en dan nog zo'n mooi uitzicht erbij, dat kan natuurlijk niet verkeerd zijn!
Daarna met de tuktuk naar de rawana watervallen,een van de weinige watervallen met water hihi.
Hier waren een heleboel locals zich aan het wassen en aan het zwemmen.
Senna en Madée wilden ook graag even zwemmen en die hebben samen met de locals gezwommen onder de waterval. Ze vonden het geweldig! En de locals ook trouwens.
Na een lekkere mango zijn we teruggegaan en hebben we ons klaargemaakt voor de avond.
We hebben een flesje rum gekocht bij de plaatselijke pub, voor Niranjala , de zus van Sampath. en daarna hebben we de kids weggebracht naar Niranjala, die wilden daar graag spelen met haar dochter, terwijl wij een lekkere massage kregen.
De massage was heerlijk, er was eerste geen licht dus het eerste gedeelte was bij kaarslicht , heel apart....
na een massage van top tot teen, werd er een soort druppelaar boven je hoofd gehangen met olie erin en daarmee werd je haar behandeld en je hoofd natuurlijk.
Toen dat alles klaar was werden we naar een aparte ruimte gebracht waar een soort doodskist stond met gaten eronder, hier moesten we in gaan liggen en je hoofd stak eruit, dit was een stoombad. en ook die was heerlijk.
We werden door Sampath weer opgehaald en we hebben daarna heerlijk gegeten bij Niranjala, wel gek dat ze niet bij ons aan tafel willen zitten, ze komen er gewoon naast staan. dat willen ze hier niet omdat je dan een hele belangrijke gast bent, dat voelt wel echt heel genant
Maar het was heerlijk en heel gezellig.
S'avonds nog even wat gedronken samen met martin (de eigenaar) en daarna weer heerlijk geslapen.