druilerige dag - Reisverslag uit Tangalla, Sri Lanka van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu druilerige dag - Reisverslag uit Tangalla, Sri Lanka van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu

druilerige dag

Blijf op de hoogte en volg Pascal Linda Senna en Madée

24 Augustus 2012 | Sri Lanka, Tangalla

Vanmorgen werden we wakker en het regende.
Dit bleef de hele dag een beetje aanhouden.
Na het ontbijt zijn we maar een stukje gaan lopen en kwamen we bij de lagune uit, de vissers hier in de buurt denken dat deze lagune bezeten is door de duivel en er is dus geen visser e bekennen.
Het was er prachtig.
De honden van golden coconut cabanas waren met ons meegelopen en we hebben even lekker gespeeld met ze in het water.
Na de lunch zijn we toch maar even gaan zwemmen, want koud is het natuurlijk niet, dat vonden de kinderen toch wel heel grappig om te zwemmen in de regen.
De rest van de dag hebben we lekker gespeeld en een boekje gelezen, ook best lekker hoor, niets doen 
We zitten hier aan het strand waar de schildpadden aan land komen, dus we hebben vanavond even het strand flink afgespeurd of we wat konden vinden, maar helaas.
Het seizoen loopt jammer genoeg ook op zijn einde, dus de kans is niet heel groot, maar je weet maar nooit! Het zou toch geweldig zijn als we oog in oog staan met zo’n grote leatherback schildpad (ongeveer 1000 kilo en 2m lang of groter…)

• 27 Augustus 2012 - 16:49

Papa En Mama:

Hoi Lin,Pas, Senna en Madée,
    Wij hadden al een klein weekje niets gehoord, dus waren we blij met deze 4 nieuwe berichten, met jullie laatste reisbelevenissen. Prettig toch even voor onze vakantie (morgen vertrekken we) nog van jullie te horen. Nou als ik het zo las dan hebben jullie het gigantisch naar je zin met deze belevenissen. Wat geweldig wat jullie allemaal voor beesten hebben gezien, geweldig hè zo'n luipaard, wij hebben hem daar niet gespot, jullie lekker wel. Pascal zijn slangenangst is nog niet over zo te lezen hij heeft vermoedelijk meer met een lippenbeer, ha ha. Die Coconut Cabanas zijn dus achteraf toch goed gekeurd, beter zo dan weer zoeken naar een ander onderkomen, toch. Mama probeert vanaf Parga met haar tablet nog wat te doen, skypen zal niet meer lukken vermoed ik, maar wellicht kan zij daar vandaan wel reageren.... Nou geniet lekker nog van deze laatste dagen en voor zaterdag alvast een goede en snelle thuisreis.
    xxxx papa en mama.