wandelen, zonnen en thee drinken - Reisverslag uit Unawatuna, Sri Lanka van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu wandelen, zonnen en thee drinken - Reisverslag uit Unawatuna, Sri Lanka van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu

wandelen, zonnen en thee drinken

Blijf op de hoogte en volg Pascal Linda Senna en Madée

28 Augustus 2012 | Sri Lanka, Unawatuna

vanmorgen hebben we eens een keer lekker lang geslapen tot 8.30 uur. Dat was bes een keer lekker.
na het ontbijt zijn we een stukje gaan lopen over het strand om te kijken hoe het er hier allemaal uitziet.
Het strand is hier ongelooflijk smal, heel anders als in rekawa.
Wij vonden rekawa een stuk mooier, het is er nog onbedorven en je ziet er niemand, hier daarentegen zie je strandverkopers en ligt er wat aangespoelde rommel.
Ook is er een natuurlijk zwembad in zee, het ligt net achter een rif zodat je er weinig last hebt van de hoge golven en de sterke stroming. Hier hebben we even heerlijk gezwommen, en gekletst met een paar plaatselijke mensen, die ons uitnodigde voor de thee vanmiddag.
We hebben even lekker op het strand gespeeld en de kinderen hebben zich heerlijk vermaakt met scheppen en poedelen.
Om 16.30 hebben we even thee gedronken bij de mensen die ons uitnodigde voor de thee, wel weer raar hoor, alleen voor ons en zij staan er bij. Maar wel gezellig.
vanavond zijn we naar unawatuna gelopen waar we heerlijk met de voetjes in het zand gegeten hebben bij het kingfisher restaurant, heerlijk!!