Met de trein - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu Met de trein - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu

Met de trein

30 Augustus 2012 | Sri Lanka, Negombo

Vanmorgen werden we om 6.15 opgehaald met de tuk tuk, we moesten wel weer even lachen hoor, de chauffeur was bijna onzichtbaar door al die zooi van ons, hij was ingepakt tussen alle 2 onze backpacks en achterin (tussen de muziekboxen) lach de rest van de troep, en daartussen zaten wij nog ergens....
We waren net iets voor 7 uur bij het station en we moesten nog een half uurtje wachten voor we de trein in konden.
Maar als de trein er dan ook is moet je zorgen dat je helemaal klaar staat, want het is flink elleboog werk voor je binnen bent, allebei dus een kind vast en flink drukken met de rugzakken zodat je een plaatsje kan bemachtigen. onvoorstelbaar 100 man die door een deurtje van 50 cm willen....
Maar als je dan een plekje bemachtigd hebt dan heb je de hele reis ook geen last meer, dat scheelt weer.
Rond de klok van 10 waren we op het station van Colombo fort en moesten we nog 2 uur wachten op onze aansluiting, dat was even balen.
Daarna met het boemeltreintje nog een uurtje naar Negombo en daar hebben we de tuktuk gepakt naar ging Oya lodge, waar we s'middags nog even lekker gezwommen hebben en van het zonnetje genoten hebben, heerlijk , nu kan het nog even.
Uiteindelijk hebben we uitgerekend wat onze reis van 7 uur totaal gekost heeft, dus 2 treinen en de tuktuk, dat was uiteindelijk €7,20 totaal, dan lig je toch helemaal in een deuk!! En je bent weer een ervaring rijker :-)

• 07 September 2012 - 23:39

Anita & Sabine:

Hé Pas, Lin, senna & Madée,

Het is vrijdagavond 7 september en wij, Anita en Sabine, hebben net al jullie verslagen gelezen en bekeken.
    Helemaal geweldig!!!!
    We zijn erg benieuwd naar alle andere foto's.
    Anita wil graag het aankomende jaar gebruik maken van reisbureau Linda :) maar dan wel inclusief leather schildpadden en zonder killerbees.....ha, ha, ha.

Groetjes van ons xxx

• 10 Januari 2013 - 20:19

Adamo:

Beste cordes familie,

Kwam jullie reisverslag tegen...heb het met veel plezier gelezen...
    Wil deze zomer 2013 ongeveer dezelfde reis maken ...alleen zonder killerbees! Zou ik ook gebruik mogen maken van reisbureau" linda" ....

Vriendelijke groet,

Adamo

• 10 Januari 2013 - 20:44

Linda:

hallo adamo,
    als je vragen hebt hoor ik het wel