Helemaal happy zijn !!! - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu Helemaal happy zijn !!! - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu

Helemaal happy zijn !!!

Door: familiecordes

Blijf op de hoogte en volg Pascal Linda Senna en Madée

21 April 2012 | Nederland, Enschede

We zijn helemaal happy hier!!!
Het lijkt er toch echt op dat alles nu gelukt is.
We hebben heel wat werk moeten verzetten maar het resultaat ligt nu toch echt klaar.
We hebben de overnachtingen geregeld en we hebben een compleet plan klaar liggen die, naar ons idee, alle ingrediënten bevat voor een geweldige ervaring en wat voor ons toch echt een super reis gaat worden:-).
Ons plan is als volgt;
na aankomst;
2 nachten ging oya lodge waikkal
3 nachten Kassapa lions rock in Sigiriya
1 nacht Kandy in de Jungle tide
2 nachten Ella in Waterfalls homestay
3 nachten Arugam bay in Samantha's folly
2 nachten Katagarama (Yala NP) in de Gem river edge (1 van mijn favorieten :-))
3 nachten Rekawa in Golden coconut cabanas
3 nachten Dalawella in Rathna's guesthouse
Daarna nog 2 nachtjes in Waikkal (ws weer Ging oya lodge) om daarna weer terug naar huis te gaan.

We willen van alles gaan doen tijdens onze reis, van safari's tot fietstochtjes, olifanten wassen, leatherback schildpadden zien eieren leggen op het strand(hoop ik zooooo),tempels bekijken en schildpadjes uitzetten in zee... het wordt in ieder geval een goed gevuld programma en we zullen ons zeker niet vervelen.
Nu nog wachten tot het zover is.....
En wie het leuk vind kan ons volgen op deze site, je hoeft je alleen maar aan te melden :-)