lekker niksen - Reisverslag uit Arugam Bay, Sri Lanka van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu lekker niksen - Reisverslag uit Arugam Bay, Sri Lanka van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu

lekker niksen

Blijf op de hoogte en volg Pascal Linda Senna en Madée

20 Augustus 2012 | Sri Lanka, Arugam Bay

Vanmorgen zijn we weer naar babypoint geweest.
Dit keer viel het een beetje tegen.
Gisteren was het suikerfeest (er zijn in dit deel van het land veel moslims) en vandaag leek het wel of alle remmen los waren bij de mannen hier.
Madée en ik werden gewoon omsingeld in zee en ze vinden vrouwen behoorlijk interessant zal ik maar zeggen.... Dan viel bij mij niet echt in goede aarde en we zijn weer teruggegaan naar Samantha's folly.
Daar hebben we aan het strand lekker weerkatelen en zwembadjes gebouwd en ook een beetje gezwommen. Hier moesten we wel een beetje uitkijken waar ivm de stroming.
We hadden een lekker sofabed met hemel waar we lekker op genikst hebben, heerlijk.
Het was wel even schrikken toen we ineens een hele horde mensen zagen rennen en schreeuwen, natuurlijk waren we een beetje nieuwschierig en zijn gaan kijken.
Wij dachten dat er een bijzondere vis gevangen was, omdat dit deel nog steeds veel uit vissers bestaat.
Helaas bleek het zo te zijn dat er 2 locals bijna verdronken waren en dat er 1 zo goed als verdronken afgevoerd werd, dat was dus wel even schrikkken. we hopen dat het goed met de man gaat, maar het eerste goede ziekenhuis is 9 uur rijden hiervandaan, de kans is dat niet erg groot.
S'avonds wilden we lekker gaan eten. in de lonely planet een euk restaurantje opgezocht (perera) en die was vrij snel gevonden, daaar hebben we 1 uur nadat we besteld hadden gehoord dat dat wat we wilden hebben er niet was, en na wat anders besteld te hebben duurde het nog 1,5 uur voor we wat hadden, en toen bleek het ook nog zo uit de koeling te komen! Als ze het opwarmden zou het nog weer een half uur duren , dit was dus niet echt een succes.
Dit deel van het land is erg mooi, maar de mensen zijn er niet echt geezellig en vriendelijk eerlijk gezegd.
We hebben via samantha's folly een busje geregeld die ons morgen naar Kataragama gaat brengen, dus dat is ook alvast geregeld.
Nog 1 nachtje genieten van al de lekkere geluidjes....

• 22 Augustus 2012 - 23:03

Papa 7 Mama:

Hoi kids,
    Dit was een wat minder dagje, die horen er soms ook bij. Hoop dat dit de slechtste dag was van de rest van jullie prachtvakantie. Geniet ervan, wij kijken uit naar jullie nieuwe avonturen.
    xxx mama & papa