lekker genieten van het zonnetje - Reisverslag uit Tangalla, Sri Lanka van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu lekker genieten van het zonnetje - Reisverslag uit Tangalla, Sri Lanka van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu

lekker genieten van het zonnetje

Blijf op de hoogte en volg Pascal Linda Senna en Madée

26 Augustus 2012 | Sri Lanka, Tangalla

Vanmorgen was het prachtig weer, het zonnetje scheen hoog aan de hemel en dat is de hele dag zo gebleven.
We hebben vroeg ontbeten en zijn daarna met de tuktuk naar tangalle geweest. daar is op zondag een markt waar we even zijn geweest.
We hebben even lekker rondgekeken en pascal heeft een paar leuke foto's gemaakt.
Alles gaat hier nog ouderwets op een weegschaal met 2 schaaltjes, heel grappig om te zien.
Ook zijn er nog echte ouderwetse schoenmakers, die je kapotte schoen direct naait waar je bij staat.
Het lijkt wel of je weet ik het hoeveel jaar terug gaat in de tijd als je hier rondloopt.
Nadat we alles bekeken hadden wilden we wat gaan drinken, maar er was alleen een klein winkeltje te vinden waar je wat kon kopen, dus dat hebben we daar maar gedaan en op het stoepje voor de deur opgedronken.
Madée werd gebeten door een mier,het deed haar behoorlijk pijn en er kwam gelijk een man met een zalfje voor de plek, ideaal spul, het hielp direct.
onvoorstelbaar hoe al die natuurlijke zalfjes van hier werken.
Toen we weer terug waren zijn we maar weer verder gegaan met relaxen, niets doen en lekker zwemmen, dat bevalt prima...
We hebben heerlijk genoten van het zonnetje, het zwembad, het denderen van de golven en het prachtige uitzicht over dit compleet verlaten prachtige strand.
Vanavond weer de backpacks ingepakt want morgen gaan we met de tuktuk naar Dalawella, vlakbij Unawatuna.
Onderweg zullen we hier en daar nog even stoppen voor wat leuke dingen.

• 28 Augustus 2012 - 19:18

Raymond:

Hey luitjes ! Ik had al een tijdje geen mail van jullie gelezen.
    Nu was het of ik een compleet boek door moest worstelen.
    Het klink fantastisch hoe jullie het hebben, had toch gezegd, als je zo van Thailand hebt genoten dan wordt sri lanka een topper.
    Super hè, al die dieren in het wild met name die grote groepen olifanten.
    Jammer dat jullie niet zo,n mega schildpad hebt gezien ( ik ook nog nooit hoor ) maar dat lijkt me ook uniek.
    Veel plezier nog daar en groetjes van hier.

Raymond