Erawan en de spa - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu Erawan en de spa - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu

Erawan en de spa

Blijf op de hoogte en volg Pascal Linda Senna en Madée

15 Juli 2013 | Thailand, Kanchanaburi

Vanmorgen zijn we om acht uur richting Erawan gegaan.
Eerst zijn we even gestopt bij de Sri nakarin dam. Hier wordt energie opgewekt met het water uit het stuwmeer. Daarna snel doorgereden naar de Erawan waterval omdat we graag voor de menigte uit wilden zijn. De waterval bestaat uit zeven etages en we hebben onderweg nog aapjes gezien, hartstikke leuk.
We hebben het helemaal tot de laatste gered! We waren wel even heel trots op de kids dat we dat gedaan hadden. Je kon bij elk level wel zwemmen maar wij zijn er pas bij de laatste level in gegaan.
We hebben ontzettend gelachen met name om Madee.
Er waren visjes in het water die aan je voeten geen knabbelen en ze gierde het uit van het lachen , het voelde heel raar natuurlijk, maar ze aten de dode huid van je voeten dus die voelde weer lekker zacht.
We hebben nog even lekker onder de waterval gezwommen en daarna zijn we langzaam naar beneden gelopen en moesten wel een beetje opletten want het was soms een beetje glad. Madee is een keer op haar billen gevallen maar het viel gelukkig wel .
Toen we naar beneden gingen was het inmiddels een stuk drukker, dus het was fijn dat we op tijd waren.
We hebben nog even lekker een ijsje gegeten en een lekkere ananas shake gedronken en daarna heeft de chauffeur ons weer naar het resort gebracht.
Vanmiddag hebben we nog even lekker gezwommen in het zwembad tot het ging onweren en het een half uurtje lekker losjes uit de lucht viel.
We hebben hier trouwens tot nu toe erg mazzel met het weer, we hebben no bijna geen regen gehad en de regen die viel waren hele korte buien, duimen dat het zo blijft :-)
Om half zes vanavond zijn we opgehaald en zijn we met z'n viertjes lekker maar de spa geweest de kinderen gingen voor een voet massage en wij voor een olie massage en een thaise kruiden behandeling dat was heerlijk!
We hebben vandaag even bij het resort gegeten en nu zijn we dit verslagje aan het schrijven. Morgen ochtend blijven we nog even hier en gaan we zwemmen en morgenmiddag gaan we richting het busstation om de bus naar Bangkok te pakken. Om half acht s'avonds gaat daar onze nachttrein naar het zuiden en overmorgen gaan we gelijk door naar mr Tee en de boomhutten, dus morgen helaas geen verslagje.

• 15 Juli 2013 - 17:11

Mary En Rob:

Hallo lekkere genieters! Wat gaaf zeg dat je alle watervallen hebt gedaan! En helemaal knap van senna en madeé want dat is een hele rit naar boven zeg maar dat opa en oma trots op ze zijn! Wat fijn dat jullie niet zo veel regen hebben! heerlijk je zo te laten vertroetelen met die massage`s geniet er maar van! Klinkt lekker ananas shake mmm We wensen jullie morgen een goede reis naar Mr Tee en kijken weer uit naar je volgende verslag!Voor straks welterusten, wij gaan nu eten dag lieverds kus van ons xxxx

• 15 Juli 2013 - 21:58

G Cordes. :

hallo vakantiegangers, wat byzonder allemaal bijna een sprookje.veel liefs en ook voor morgen een mooie dag gewenst en veel plezier verder,knuffels en xxx opa en oma cordes.