Op naar de trein - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu Op naar de trein - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu

Op naar de trein

Blijf op de hoogte en volg Pascal Linda Senna en Madée

16 Juli 2013 | Thailand, Kanchanaburi

Gisterenavond hebben we het erg gezellig gehad met Djo dus vanmorgen waren we eens niet vroeg aan het ontbijt.
Nadat we genoten hebben van ons laatste ontbijtje aan de river Kwai hebben we langzaam aan onze backpacks klaargemaakt voor vertrek.
Daarna hebben we afscheid genomen van Evelien en Djo en zijn we richting het busstation vertrokken.
Daar aangekomen hebben we de kaartjes voor de bus naar Bangkok gekocht.
De bus zou om 13.00 uur gaan, maar dat werd uiteraard later en om 13.40.
Nadat we zo'n 10 minuten onderweg waren bleek onze bus niet bepaald fantastisch te schakelen, hij trok moeilijk op en kon niet zo hard rijden.
Op een gegeven moment leek de bus het weer te doen gelukkig.
Uiteindelijk hebben we er 3,5 uur over gedaan ipv 1,5 uur.
Vanaf het busstation hebben we ook nog eens een uur naar het treinstation gereden, ipv 15 á 30 min.
We waren dus wel erg blij dat we op tijd vertrokken waren.
Op het trein station hebben we snel een beetje gegeten en toen ging de trein al.
In de trein stootte papa Senna zijn beker met zijn aardbeien shake om , heel fijn en alles zat eronder en niemand maakte het schoon... plakte allemaal lekker.
Toen de trein van voor naar achter plakte trokken ze er toch maar even een dweiltje door, maar of dat de oplossing was???
Al vroeg kwam de bedden meneer al langs, dus we lagen al vroeg in ons bedje.