Laatste dag op het meer - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu Laatste dag op het meer - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu

Laatste dag op het meer

Blijf op de hoogte en volg Pascal Linda Senna en Madée

19 Juli 2013 | Thailand, Kanchanaburi

Vanmorgen zijn we om 6.30 uur opgestaan, om eerst te genieten van het prachtige uitzicht van ons hutje.
Voor het ontbijt zijn we met een boot wildlife wezen spotten, het werden helaas alleen 2 kleine neushoornvogels en een paar langoer apen. (En gisteren hebben we trouwens nog 4 grote neushoorn vogels gezien).
Daarna hebben we lekker een pancake met banaan als ontbijt gegeten,.
Na het ontbijt kwam de gids bij onze groep dat hij het toch niet zo'n goed idee vond om de trekking van vandaag te gaan doen, mmm ...zou hij nu dan toch ingezien hebben dat dit echt onverantwoord was??
In plaats daarvan hebben we tot 11 uur gekayakt en daarna zijn we met de longtailboot over het meer naar de kalksteen rotsen gevaren waar we geluncht hebben in de boot. Na de lunch kon je nog even zwemmen en daarna zijn we teruggevaren naar het beginpunt.
Vandaag was het heerlijk weer en we zijn alle 4 aardig rood geworden.
Toen we terug bij het nature resort waren zijn we eerst even naar de weg gelopen om naar een paar aapjes te kijken en daarna zijn we teruggegaan om weer naar de kamer te gaan om lekker te douchen.
Dat was echt heerlijk na die drekkerige ervaringen.
Morgen gaan we naar Surat thani naar de monkey school en we hebben geen idee of daar wifi is dus het kan weer een paar dagen duren voor we wat laten horen.
Maar ondertussen genieten wij lekker verder van alles om ons heen.

• 19 Juli 2013 - 17:13

Mary En Rob:

Hallo vakantiegangers! Zo dat was me het verhaaltje wel! Als jij het onverantwoord vind dan weet ik dat het onverantwoord was!Maar ja eenmaal onderweg en niet terug kunnen is punt twee,knap dat de kinderen het volgehouden hebben daar mag je trots op zijn!Maar dit heb je ook weer meegemaakt en achteraf niet willen missen!Ik ben toch wel blij dat die andere tocht afgeblazen is anders had je dat zelf waarschijnlijk wel gedaan!Fijn dat het niet meer regent nu en dat je toch wat zon hebt!En.....warme douche na de drekkerige ervaring??hier volgen even een paar regeltjes voor Senna en Madée,

Hallo boeffies! Opa en Oma zijn beretrots op jullie dat jullie dat allemaal doen met papa en mama dat kunnen niet veel kindjes zeggen! En dan ook nog van die avontuurlijke dingen doen en daar zo van genieten helemaal goed! Hebben jullie al mooie fototjes gemaakt om aan opa en oma te laten zien want we zijn nieuwsgierig hihih
    Heel veel lieve kusjes van Opa en Oma en in het grieks agapi mou!! Saga po poli xxxxxxxxxxxxxxDat weet Madée wel wat het betekent hahaha,

Zo daar ben ik weer we vinden het super om zo alles te lezen wat jullie allemaal doen, we kijken al weer uit naar de volgende belevenissen!Geniet maar lekker verder en tot schrijfs! Dikke kus Papa en Mama xxxx

• 19 Juli 2013 - 19:44

Marcia:

Hahaha....ik zat je verhaal te lezen en terwijl ik het las zei ik tegen Eric 'ik weet niet wat die doen hoor, maar dit is echt niet verantwoord met kinderen'.... en terwijl ik 1 regel verder lees schrijf jij precies hetzelfde hahahha... Geweldig! Gelukkig is alles goed gegaan en zijn jullie allen een enorme ervaring rijker, en dat is ook wat waard, ja toch! Blijf jullie heerlijke verhalen schrijven. Wij hebben vanmiddag dan ook eindelijk vakantie gekregen en genieten nu al met volle teugen! Even rust, geen gehaast en klokkijken meer maar genieten van tuin, zwembad en de stralende zon! Laat maar komen!

Dikke knuf van ons uit Puttershoek