Naar het strand - Reisverslag uit Tangalla, Sri Lanka van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu Naar het strand - Reisverslag uit Tangalla, Sri Lanka van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu

Naar het strand

Blijf op de hoogte en volg Pascal Linda Senna en Madée

23 Augustus 2012 | Sri Lanka, Tangalla

Vanmorgen hebben we nog even genoten van de prachtige natuur bij gem River edge.
Om 10.15 uur werden we door munasingha naar het busstation gebracht omdat we besloten hebben het volgende deel af te leggen met de lokale bus.
Om 11 uur ging de bus en we moesten 2 extra stoelen kopen voor de bagage. We hadden een busrit van 2 uur en 15 min voor de boeg welke ons omgerekend (incl de 2 extra stoelen)6 euro heeft gekost met z’n viertjes.
De busrit was grappig om mee te maken en veel makkelijker als we gedacht hadden.
We hadden van te voren aangegeven waar we eruit moesten en we werden keurig ingelicht wanneer we eruit moesten en ze hielpen ook nog met de bagage eruit halen 
Van dat punt hebben we een tuk tuk genomen naar Golden coconut cabanas.
Deze hadden we in Nl al geboekt en door de niet al te positieve reacties op tripadvisor waren we een beetje op onze hoede.
Toen we aankwamen werden we heel vriendelijk welkom geheten door Karen, de eigenaresse en liet ze onze cabana zien.
Heerlijk ruim en er stond al een extra bed voor Senna en er was meer dan genoeg ruimte voor de travelcot van Madée.
Het ligt aan turtle beach en we hopen een dezer dagen oog in oog te komen met een grote zeeschildpad die aan land komt om z’n eieren te leggen, maar de kans is helaas klein omdat het seizoen is afgelopen, maar het kan wel…. Duimen dus….
Vanmiddag hebben we lekker gezwommen, want we hebben hier weer een heerlijk zwembad.
Vanavond heerlijk gegeten. Het wordt hier door duitsers gerund en pascal en de kinderen hadden een grote snitzel en ik had mega grote garnalen met knoflook, heerlijk!