Naar de boomhut - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu Naar de boomhut - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu

Naar de boomhut

Blijf op de hoogte en volg Pascal Linda Senna en Madée

17 Juli 2013 | Thailand, Kanchanaburi

Vanmorgen werden we rond de klok kwart voor 7 wakker in de trein.
De trein zou rond 7.05 aankomen in Suratthani dus we dachten dat we even flink op moesten schieten, maar uiteindelijk had ook deze trein een uurtje vertraging, dus hadden we even de tijd om eens lekker op te frissen.
Op het station hebben we een minibus geregeld naar Khao sok. (de mevrouw dacht dat ze ons wel een poot uit kon draaien, maar helaas ;-) ,voor haar dan..)
Na een dik uur kwamen we aan bij het busstation van Khao sok (het mag de naam busstation niet dragen, het was meer een dakje met een krukje...)
Daar werden we opgepikt door iemand van het Nature resort, en in 2 minuutjes waren we er al.
Mr Tee herkende ons niet meer.
Onze kamer was overboekt dus we moesten naar een andere kamer (2 persoons met een extra bed voor de kids).
Daar aangekomen, bleek het dan wel een gigantisch kruiphok te worden en dat vond ik toch niet bepaald een goed idee, ik had tenslotte al maanden gelden geboekt...
Uiteindelijk zijn we toch in onze geboekte familiekamer te komen voor 1 nacht.
Vanmiddag hebben we getubed over de Klong sok rivier, dat was ruim 3 km door behoorlijk stromend water.
Dat was echt hartstikke leuk.
Nu zitten we lekker aan een tafeltje te luisteren naar alle geluidjes van de jungle en gaan we zo ons bedje in.
Morgen gaan we een overnight lake tour doen en moeten we flink gaan hiken door de jungle dus we moeten wel een beetje fit zijn ;-)
Morgen dus weer geen berichtje want we slapen in een hutje op het meer en daar is geen wifi ;-)

• 17 Juli 2013 - 16:07

Rob & Mary :

Hoi Lin,Pas en kids,
    Nou die treinreis vergeet je niet hè Pascal, alles kleverig, doet mij ergens aan denken (ijsjes eten in Tunesië...). Maar goed je hebt ook deze treinreis achter de rug en las dat ook de busreis erg lang duurde, ach als het achter de rug is vergeet je snel. Jammer dat mr.T jullie niet meer herkende en je vervolgens in een niet geboekte kamer plaatst. Dat is nu goed gekomen gelukkig. Ga morgen lekker genieten en wij kijken uit naar jullie verdere avonturen,
    Veel liefs van ons en een pluim voor de kids.

• 17 Juli 2013 - 18:23

Raymond:

Hey hey ik was even benieuwd of het zwembad weer voor elkaar is bij de boomhuizen, of hebben jullie een andere dan wij vorig jaar ?
    Bij ons hadden ze een heel groot mooi zwembad maar zonder water.
    En vorig jaar liep er een meisje die op het ressort woonde, een klein dikkerdje, Mai heet ze.
    Hebben jullie haar gezien ?
    Veel plezier in het drijvende huis ik hoop voor jullie dat het touw er nog hangt waarmee je acht meter hoog boven het meer komt en dan loslaten.

Groeten Raymond en nancy

• 17 Juli 2013 - 20:10

Eric Marcia Rick Thijs En Lara:

Hahaha..... een Reintjes een Poot uit draaien...tja, dan hebben ze het verkeerde volk voor zich he Lin ;) Geweldig! Geniet van jullie mooie hike, ik ben benieuwd naar alle mooie foto's. Dikke knuffel.