Heel veel bekijks - Reisverslag uit Kataragama, Sri Lanka van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu Heel veel bekijks - Reisverslag uit Kataragama, Sri Lanka van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu

Heel veel bekijks

Blijf op de hoogte en volg Pascal Linda Senna en Madée

15 Juli 2015 | Sri Lanka, Kataragama

Vanmorgen zijn we op tijd vertrokken uit Tangalle. Met een tuk tuk zijn we naar het busstation van tangalle gegaan en daarvandaan zijn we met de bus naar Kataragama gegaan.
Al snel hadden we 4 zitplaatsen en onder het “genot” van schreeuwende Singhalese muziek vervolgde we onze weg naar Kataragama.
Wat bijzondeer vond iedereen ons , iedereen keek en stootte elkaar aan om ons te zien, dat was wel grappig.
Al om 10.30 waren we er al, alles liep zo vlot!
Nog geen kwartier later waren we in gem river edge en Carla verwelkomde ons met een lekker fruitsapje.
S’middags hebben we een fietstocht gemaakt naar het Kataragama meer.
We hebben ontzettend veel vogels gezien, een krokodil,een varaan en apen.
Onderweg waren we een behoorlijke bezienswaardigheid. Er komen hier al niet veel toeristen, maar ze ook nog op een fiets zien zitten is wel heel bijzonder.
We fietsten tussen de rijstvelden en stroompjes (waar mensen zich aan het wassen waren en de was deden) langs het meer weer terug naar Kataragama, waar we ook weer een heerlijke maaltijd hebben gehad.
Vanavond vroeg naar bed, want morgen gaat de wekker om 4.45 uur. Want we gaan op safari in Yala np.

• 18 Juli 2015 - 18:12

Rob En Mary:

leuk om weer wat telezen van jullie! hahaha wat leuk dat jullie bekijks hadden ik weet nog goed hoe dat gaat daar, marcia is nog eens tussen die mensen in gezet en ze wilden met de blanke op de foto hahaha.Lijkt me erg leuk om daar te fietsen tussen het dagelijkse leven!Nu ga ik even je volgende verslag lezen!

Toedels xxxx