Naar Arugam Bay - Reisverslag uit Arugam Bay, Sri Lanka van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu Naar Arugam Bay - Reisverslag uit Arugam Bay, Sri Lanka van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu

Naar Arugam Bay

Blijf op de hoogte en volg Pascal Linda Senna en Madée

18 Juli 2015 | Sri Lanka, Arugam Bay

Vanmorgen zijn we eerst maar eens begonnen met het inpakken van de backpacks want om 10 uur vertrekken we naar Arugam Bay.
Toen we dat klaar hadden ben ik met Madée nog even naar de gem river gewandeld om nog even te genieten van de geweldige omgeving, de aapjes, de eekhoorntjes en alle ijsvogeltjes ed.
Na het wederom heerlijke ontbijt zijn we richting Arugam gereden,waar we na 2,5 uur aankwamen.
Even zoeken en galaxy lounge was al snel gevonden.
Het was even schrikken, want het contrast tussen gem river edge en de paalwoning van galaxy was niet bepaald klein te noemen. We wisten dat het basic zou zijn, maar dit is wel héél basic.We begrepen niet helemaal waarom dit als een van de beste plekken van Arugam bay genoemd werd op Tripadvisor, maar wellicht gaan we het nog snappen.. Nou ja het is maar voor 3 nachtjes en De kinderen hun schepvriendjes uit Negombo zijn hier ook.
Desondanks dat alles wel heel eenvoudig (lees schots en scheef, bouwvallig en vol spijkers ed ) is hangt er hier wel een gezellige sfeer, de douche is lekker en het bed ligt goed, dat komt wel goed dus, tenzij ons huis in elkaar stort ;-)
We hebben vanmiddag weer lekker gespeeld in de golven, die zijn hier helemaal super!
Vanavond even aan straat gegeten (de lekkerste jumbo prawns ever!!) en zo lekker naar bed met de geluiden van de zee op de achtergrond….

• 20 Juli 2015 - 23:53

Gerrie:

Hallo alle vier.fantastiche verhalen,wat een belevenissen,weg gaan jullie missen zo langzamerhand,wel heel bijzonder om toch zo op de hoogte te blijven ,hoe het allemaal verloopt,dan is het hier maar saai hoor, in glanerbrug alles oké,nog fijne dagen samen,xxx dikke knuffel voor jullie,liefs opa en oma cordes,