Surfing surfing - Reisverslag uit Arugam Bay, Sri Lanka van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu Surfing surfing - Reisverslag uit Arugam Bay, Sri Lanka van Pascal Linda Senna en Madée Cordes - WaarBenJij.nu

Surfing surfing

Blijf op de hoogte en volg Pascal Linda Senna en Madée

19 Juli 2015 | Sri Lanka, Arugam Bay

We hebben best lekker geslapen vannacht en toen we wakker werden waren we al een beetje gewent aan ons huis.
We hebben lekker op het geluid van de golven gelegen en dan slaap je zo..
vanmorgen zijn we met onze Belgische "schepvriendjes" (en natuurlijk hun papa en mama) naar babypoint geweest en naar een goede surfspot.
We hebben genoten van de zon, de lekkere muziek, drankjes en Pascal heeft zelfs een poging tot surfen gedaan!!
Dat lijkt echt makkelijker dan het is, maar bij de tweede golf ging hij al best aardig de golven over.
Vanmiddag lekker relaxed op het strand voor Galaxy en de kids hebben weer lekker samen gespeeld.
Ook de golven weer even goed burgemeester gemaakt..
Vanavond gaan we naar de bbq en naar horen zeggen moet het het beste eten zijn van het hele strand.. Ik ben benieuwd....

• 19 Juli 2015 - 20:25

Rob & Mary Reintjes:

Zo jongens dat zijn weer heel veel indrukken die jullie in Kataragama opgedaan hebben. De kinderen zullen het olifantgebeuren wel heel indrukwekkend gevonden hebben en uh....als ik eerlijk ben, dat gebeuren met die haken vond ik niet zo geslaagd voor Senna en Madée, dus no problem. Nu weer lekker in een nieuwe stek, die er niet geweldig uit mag zien, maar zo te lezen is de omgeving weer super. Lekker eten, lekker genieten maak je laatste week nog onvergetelijk.
    Kusjes, papa & mama opa & oma.